PayPal продължава навлизането си в услугите за покупки с разсрочено плащане (BNPL). Най-новият ѝ ход в това отношение е придобиването на японската компания Paidy за 300 милиарда йени (2.7 милиарда долара).

Това е втората ѝ по-големина придобивка след покупката за 4 милиарда долара на онлайн агрегатора на купони, Honey. BNPL услугите позволяват на потребителите да разделят плащанията на множество вноски с начисляване на лихва.

PayPal и други подобни компании изкарват пари като начисляват такси при покупка на продукт през системата. Ходът на PayPal следва много по-голямото придобиване на AfterPay от Square за 29 милиарда долара.

Paidy се различава от други BNPL компании като позволява на потребителите си да правят онлайн покупки и след това да платят в брой в магазин. Към момента PayPal не предлага BNPL услуга в Япония, а този ѝ ход ще позволи навлизането и в този пазар.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *