Разработчикът на финансов софтуер Intuit закупи платформата за електронен маркетинг Mailchimp за 12 млрд. щ. долара. Чрез сделката компанията, известна с paзpaбoтĸaтa нa ТurbоТах и QuісkВооkѕ, се надява да се превърне в „център на растежа на малкия бизнес“.

Услугата Mailchimp, която стартира през 2001 г., се превърна почти в синоним на онлайн-маркетинга по е-мейл. Като част от споразумението тя ще работи със счетоводния софтуер на Intuit – QuickBooks.

„Това е вълнуваща нова глава за Mailchimp и нашите над 1200 служители и клиентите“ – споделя съоснователят на платформата Бен Честнът. По думите на главния изпълнителен директор на Intuit Сасан Гударси новата придобивка носи със себе си много данни за потребителите.

През годините Mailchimp значително разшири своя набор от услуги извън възможностите за изпращане на рекламни имейл съобщения. Тя също така предлага и маркетингови инструменти, анализи и много други.

Сделката подлежи на регулаторни одобрения и се очаква да бъде финализирана през 2022 година.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *