TED и Clubhouse са сключили споразумение, според което потребителите на двете платформи ще могат да участват в ексклузивни аудио чатове. Първата седмична поредица чатове стартира днес в 11:00 часа.

Споразумението позволява на TED да продава реклами и спонсорство за своите събития. Все още не е ясно дали чатовете ще бъдат достъпни като подкасти или като записи.

TED вече има процъфтяващ бизнес с подкасти с над 1.65 милиона изтегляния на епизоди на ден. За Clubhouse споразумението е хитър ход, с който да запази своята актуалност в условията на силна конкуренция.

Припомняме, че приложението нашумя през последните месеци със своите „стаи“ за аудио чат на живо, които дават възможност на потребителите да споделят кратки гласови съобщения, както и да правят подкастинги.

Почти всички социални мрежи като Facebook, Twitter, Spotify и др. започнаха да създават конкурентни на Clubhouse апликации, за да отговорят на засиления интерес на потребителите.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *