Израелската стартираща компания Hour One търси реални хора, които да искат да продадат лицето и гласа си за създаване на deepfake реклами. Базираният в Тел Авив стартъп създава генетирани от изкуствен интелект (AI) персонажи за маркетингови и образователни видеоклипове.

Компанията вече има библиотека с приблизително сто героя и се стреми към разширяване на техния брой. Според Натали Монбиот, ръководител в Hour One, има „опашки от хора, които искат да станат такива герои“ и нямат нищо против да бъде създадено deepfake подобие на гласовете и лицата им за търговски и образователни цели срещу заплащане.

Всеки, който иска да кандидатства, трябва да изпрати име, имейл и профил в Instagram през уебсайта на компанията. От Hour One не търсят супермодели с идеална външност, а се стремят да представят хора от различни възрасти, пол и раса.

От одобрените участници се изисква да говорят и да правят разнообразни мимики на лицето пред зелен екран, докато представител на компанията ги заснема с камера с висока разделителна способност. След това записите се обработват чрез AI софтуер.

Всички, създадени по този начин, видеоклипове се маркират с воден знак, уточняващ, че са генерирани от AI. След като ги закупят, компаниите могат да използват deepfake персонажите да представят или продават всичко, което поискат.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *