
Мобилната мрежа на "А1 България" също се срина във вторник, само дни след като тази на "Виваком" също беше недостъпна за няколко часа предходния петък. Някои абонати бяха с напълно прекъсната връзка и не можеха да правят изходящи и да получават входящи обаждания, както и нямат достъп до пренос на данни. Други абонати не можеха да приемат входящи обаждания, но осъществяват изходящи и имат мобилен интерент. Засегната е само мобилната мрежа, като фиксираните услуги работят. Към края на работния ден връзката беше възстановена, а от компанията обещаха компенсации на своите клиенти за прекъсната услуга.
От "А1 България" заявиха, че се изпитват затруднения в 2G и 3G мрежите на оператора, което води до проблеми с преноса на глас. Затрудненията обаче обхващат и 4G връзката в някои региони.
"В момента имаме технически затруднения, поради което се наблюдават смущения при изходящи и входящи повиквания в 2G и 3G мрежата и SMS в различни части на страната. Работим усилено за отстраняването им и се надяваме, че нормалната работа на мрежата ни ще бъде възстановена скоро. Моля да ни извините за причиненото неудобство", гласи официалната позиция на телекома към момента на публикуването на статията.
"Виваком" изпитваше подобни затруднения на 25 април, когато цяла сутрин имаше срив на мобилната комуникация на оператора. В рамките на деня нещата се подобриха и на следващия всички проблеми бяха отстранени. Тогава от телекома обявиха, че става дума за софтуерен ъпдейт на доставчик, който е разстроил мобилната връзка. Настоящият срив на "А1 България" изглежда сходен, но за момента няма конкретно обяснение от компанията, както и изразени срокове кога ще бъде отстранен напълно.
В рамките на 29 април, проблемите в мрежата на телекома са отстранени напълно. От "А1 България" съветват потребителите, които продължават да изпитват затруднения с връзката да рестартират устройствата си. Също така, мобилният оператор поднася своите извинения на засегнатите абонати, както и ще предостави неограничени възможности за комуникация - минути, мегабайти и скорост, на всички свои клиенти на мобилни услуги. Компенсацията за причиненото неудобство ще важи през целия месец май и може да бъде заявена през приложението/портала "Моят А1". От нея ще могат да се възползват всички клиенти, независимо дали са наблюдавали смущения във входящите и изходящите си обаждания по време на периода.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари