Доставките на таблети в световен мащаб отбелязват ръст от 19.5% на годишна база през последното тримесечие на миналата година. През тримесечието са били доставени 52.2 милиона устройства, показват предварителните данни на IDC.

Тук, за разлика от други пазарни сегменти, се отчита позитивно влияние на пандемията от новия коронавирус. Откачащите се таблети разширяват присъствието си на пазара, което се обуславя от продуктивността, гъвкавостта и лекотата за употреба.

Доставките на тези таблети са с ръст 27.9% през последното тримесечие. Междувременно стандартните таблети също отбелязват ръст с 13.7%.

За този период Apple води пазара с 36.5% дял и ръст на годишна база от 19.5%. За добрите резултати спомагат продажбите на новите iPad 10.2″ и iPad Air 10.9″, които се реализират и за образователни цели.

Втората позиция е за Samsung, които имат 19.4% дял и 44.9% ръст на годишна база. Компанията е доставила 10.1 милиона устройства, като остава най-големият производител на модели с Android.

Челната тройка завършва с Lenovo, която има 5.6 милиона доставки и огромен ръст от 120.6%. Основната част от продажбите са на стандартни таблети, но се наблюдава и подобрение сред откачащите се модели.

Apple остава лидер и то с много и за цялата изминала година с 53.2 милиона доставки, дял 32.5% и ръст 6.7%. Следва Samsung с 31.3 милиона доставени таблета, дял 19.1% и ръст от 44.4%. в топ пет влизат отще Huawei с 16 милиона доставки, Lenovo с 14.1 милиона и Amazon с 14 милиона.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *