През последните месеци социалната мрежа Twitter е провела разговори за придобиването на нашумялата по време на пандемията аудио-базирана социална мрежа Clubhouse. Компаниите са обсъждали стойността на потенциалната сделка, която е около 4 млрд. щ. долара.

По неизвестни причини обаче преговорите в момента са прекратени. Приложението, което позволява на потребителите да водят свои собствени онлайн радио предавания, продължава да търси финансиране при същата оценка.

Както Tech.Offnews.bg вече информира, Twitter притежава свой собствен продукт, наподобяващ Clubhouse. Това е функцията за аудио чат Spaces, която се разпространява сред потребителите през последните месеци.

Междувременно Clubhouse наскоро стартира опция за осигуряване на приходи. Тя се нарича Clubhouse Payments и позволява на потребителите да изпращат директни плащания до други създатели на съдържание от платформата.

Приложението е само на една година, но може да се похвали с изяви от страна на някои от най-големите имена в бизнеса и Холивуд. Утвърдени социални мрежи като LinkedIn, Twitter, Facebook, Discord и Spotify също заявиха, че работят по подобни функции за своите потребители.

Въпреки това 4 млрд. щ. долара изглежда висока цена, която Twitter би платила за аудио приложението, особено предвид собствения си напредък със Spaces, която стартира в края на 2020 година. Със сигурност Clubhouse се развива добре, но все още стои въпросът дали ще успее да се задържи дългосрочно.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *