Spotify отбелязва едно доста значително постижение. Приложението на компанията за Android е било инсталирано над милиард пъти.

Това е и най-изтегляното приложение за музика за мобилната платформа на Google. Броят инсталации се е удвоил в рамките на малко над две години.

Трябва да отбележим, че тук влизат и повторни инсталации. Това обаче едва ли има чак такова сериозно влияние върху резултатите.

От компанията отчитат ръст както сред потребителите с платен абонамент, така и сред тези, които използват услугата безплатно. Spotify инвестира значителни средства в подкасти, а по този начин тя се конкурира и с Audible/Amazon, включително и чрез аудио книги.

С разширяването на библиотеката от предлагано съдържание, наскоро платформата вдигна и абонаментите си. Междувременно компанията се опитва и да задържи плащанията към създателите на съдържание на по-ниски нива.

Въпреки тези негативни фактори, Spotify остава лидер при услугите за стрийминг на звук, поне що се отнася за Android. Най-големите ѝ конкуренти са YouTube и TikTok.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *