Наскоро AI дивизията на Sony патентова изкуствен интелект, който може да бъде обучен да имитира стила на играч. Методът включва генериране на потребителски профил и коригиране на стила по подразбиране, възоснова на множество игри.

Струва си да споменем, че съществуването на патент далеч не означава, че компанията възнамерява да пусне продукта, или услугата, които той описва. Странно би било Sony да планира до пусне добавка за PS5, която ще ви позволи да си вършите работата, докато изкуствения интелект играе вместо вас.

Далеч по-логично би било, ако разгледаме този патент в светлината на инструмент за разработчици, или като опция за достъпност. За разработчиците обаче, би било трудно да изберат стил на игра, преди тя да бъде тествана от широката публика. Игрите стават все по-сложни и такъв подход би довел до множество грешки.

От друга страна обаче, изкуствен интелект, обучен да имитира конкретни човешки навици на игра, би могъл да тества игрите преди излизането им на пазара. Това би помогнало за избягването на бъдещи провали в деня на старта.

Като опция за достъпност, един такъв AI би имал доста по-голямо приложение, тъй като ще даде известна свобода на играчи в неравностойно положение. Освен това обученият изкуствен интелект би могъл да е полезен и за управление на данните при вход за различни игри, като автоматично може да открива настроените графични опции и предпочитания, вече забравени от играча след известно време.

Разбира се всичко това са само предположения, а дали Sony ще оползотвори патента си и в каква насока ще го използва, ще покаже само бъдещето.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *