
OpenAI и Mattel обявиха, че са сключили партньорство, което ще доведе до създаването на ново поколение играчки с изкуствен интелект. Двете компании искат да създадат нов тип играчки, които да преоткрият начините, по които „феновете“ взаимодействат с тях.
„Всеки от нашите продукти и изживявания, е създаден, за да вдъхновява фенове, да забавлява аудиторията и да обогатява живота чрез игра. Изкуственият интелект има способността да разшири нашата мисия и да увеличи досега на брандовете ни по нови и вълнуващи начини. Работата ни с OpenAI ще ни позволи да се възползваме от новите технологии, за да затвърдим лидерството си в иновациите и да открием нови начини за игра“, казва франчайз директора на Mattel Джош Силверман.
Очаквано и от OpenAI са доволни. Главният оперативен директор Брад Лайткап казва, че Mattel ще внедри „обмислени AI изживявания в легендарните си брандове“. Първата стъпка обаче не е в създаването на играчки.
Mattel ще внедри корпоративната версия на ChatGPT в работния си процес. Служителите на компанията ще могат да използват бота за ежедневните си задачи, както и за измисляне и развиване на нови идеи за играчки и изживявания.
Следващата стъпка ще е и внедряването на AI в самите играчки. Двете компании планират да представят „серия от продукти и изживявания“, които да преобразят най-популярните брандове на Mattel. Първият продукт ще бъде обявен по-късно тази година, но засега компаниите не дават подробности какъв ще е той.
Те обръщат внимание на сигурността. Mattel казва, че AI изживяванията ще са съобразени за конкретната възраст за играчките и сигурността, защитата на личните данни и цялостната безопасност ще са строго акцентирани във всички предложения. Мерките ще са ясно описани и ще са фокус в представянето на играчките.
Mattel няма да дава лиценз на OpenAI над брандовете и интелектуалната си собственост. Компанията ще запази пълен контрол над продуктите, които партньорството ще създаде.
Навлизането на Mattel в сферата на технологиите не е изненада. Компанията от много време има различни цифрови услуги и е предлагала множество играчки с дигитални функции. Освен това тя се подготвя да навлезе и в гейминга. Очаква се догодина да пусне първата си собствена игра, като досега използваше услугите на други студиа.
Паралелно Mattel развива и своето присъствие в киното. Компанията вече имаше няколко филма със своите брандове, включително „Барби“. Това я вдъхнови да увеличи инвестициите във филми, като подготвя заглавия за Hot Wheels, Polly Pocket, Barney, UNO и др.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари