Преди планираната за по-късно премиера за корпоративни потребители, Magic Leap даде ранен достъп до второто си поколение очила с добавена реалност, на група от компании в сферата на здравеопазването. Една от тях, SentiAR, предлага софтуер, който позволява на докторите да разглеждат 3D модел на сърцето на пациентите си.

Това е възможно по време на операция. Друга компания, Brainlab, възнамерява да преработи софтуера си Mixed Reality Viewer за работа с Magic Leap 2.

Това, че Magic Leap предоставя новия си модел първо на стартъпи от сферата на дигиталното здравеопазване не е изненадващо. Главният изпълнителен директор, Пеги Джонсън, сподели за тези намерения още през април.

Magic Leap до голяма степен изпитва затруднения след като започна като една от най-горещите стартъпи в Силициевата долина. През 2019 г. компанията е продала едва 6000 броя от своя шлем Magic Leap One Creator Edition.

Това донякъде беше очаквано, имайки предвид високата му цена от 2300 долара. След това беше привлечена инвестиция от 350 милиона долара.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *