Най-голямата социална мрежа в света разработва търсачка за визуално търсене в Instagram. Компанията също прави и нови функции за пазаруване в WhatsApp и Marketplace.

Новата визуална търсачка ще наподобява тези на Snapchat и Pinterest. Тя ще помага на потребителите да открият търсените от тях продукти в Instagram, използвайки своите камери. Освен това, докато сърфират в платформата, те ще могат да докоснат избран продукт и визуалното търсене ще им покаже всички подобни продукти, налични в приложението.

В допълнение към визуалното търсене на Instagram, скоро ще стартира и функцията Facebook Shops в приложенията Marketplace и WhatsApp. Чрез нея представителите на бизнеса ще могат да създават свои продуктови каталози, както и дори витрини с предлаганите от тях стоки и услуги.

Facebook разработва още една нова функция, наречена Shops ads. Тя ще позволи на продавачите да таргетират реклами на основата на „индивидуалните предпочитания на потребителите за пазаруване“.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *