Компанията Epic Games официално представи своя нов геймърски енджин Unreal Engine 5 и показа неговите възможности. В рамките на проведената голяма презентация бе демонстрирана Valley of the Ancient, заснета в режим на реално време докато работи в конзолите PS5 и Xbox Series X.

В Unreal Engine 5 се използва новия алгоритъм за изглаждане Temporal Super Resolution. Той осигурява високо качество на изображението при резолюции до 4К. Компонентът Sky Atmosphere System дава възможност за бърза настройка на времето през деня, като позволява добавянето на облачност, мъгла и другият атмосферни ефекти.

Новата функционалност World Partition дава възможност картите в игрите да бъдат разделени на отделни сегменти и да се зареждат независимо един от друг. По този начин различни екипи от разработчици могат едновременно да работят върху една и съща локация. Системата Data Layers дава възможност за създаването на различни версии на една и съща сцена, които са независими една от друга. Функционалността Game Feature Plugins има за цел да ускори добавянето на нови възможности в игрите, като базовото геймплей ядро си остава същото. По този начин разработчиците могат да добавят нови начини на взаимодействие с игровия свят и/или да допълнят възможностите на персонажите.

С помощта на Full Body IK Solver става възможно бързото създаване на анимации, а функционалността Animation Warping настройва една и съща анимация към различните ситуации.

Създателите на Unreal Engine допълват, че проектите базирани на Unreal Engine 4 могат да бъдат обновени до версията Unreal Engine 5.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *