Най-ефективните видове маркетинг съдържание, генерирано чрез AI

BeShared Последна промяна на 15 октомври 2023 в 11:43 549 0

AI BeShared

Снимка BeShared/Shutterstock

Най-ефективните видове маркетинг съдържание, генерирано чрез AI

Благодарение на постиженията на технологиите за изкуствен интелект генерирането на съдържание не е задължително да бъде задача, която предизвиква главоболие. Тъй като изкуственият интелект все повече се заема със създаване на съдържание, за маркетолозите е разумно да разберат различните видове съдържание, генерирано от изкуствен интелект, които съществуват и от кои имат най-голяма полза.

1. Публикации в социалните медии

Най-популярната употреба на AI(изкуствен интелект) за съдържание от страна на търговците е за публикации в социалните медии и за това има основателна причина.

Маркетинг експертите трябва да създават съдържание, което ще се хареса на тяхната аудитория, а използването на AI като помощник при създаването на съдържание прави управлението на календара на социалните мрежи много по-лесно. Маркетолозите могат да използват AI за публикации в социалните медии при следните случаи.

Създаване на съдържание: Инструментите с AI могат да помогнат за генериране на идеи за съдържание, да предлагат теми и дори да пишат заглавия за публикации в социалните медии. Всъщност 35% от анкетираните маркетолози използват AI, за да получат идеи или вдъхновение.

Планиране и публикуване: Инструментите за планиране в социалните медии, задвижвани от AI, могат да ви помогнат автоматично да публикувате съдържанието си в най-ефективното време и дори да оптимизирате съдържанието си за конкретни платформи на социалните медии.

Анализ на аудиторията: AI може да ви помогне да разберете по-добре аудиторията си чрез анализ на данни. След това тази информация може да се използва за създаване на по-ефективни и подходящи публикации в социалните медии.

2. Продуктови описания

50% от маркетолозите, които използват изкуствен интелект, смятат, че технологията е полезна за продуктови описания. Може да е предизвикателство да се намерят думи за описване на нови продукти, особено когато продавате на аудитория, която не познава терминологията толкова добре, колкото Вашият екип. Маркетолозите могат да използват изкуствен интелект не само за точно обяснение на функционалността и характеристиките на даден продукт, но и за обяснение по начин, който е достъпен и ясен за широката публика.

3. Имейли

43% от маркетолозите, които редовно използват ИИ, го смятат за полезен за имейл маркетинга. Улавянето на вниманието на клиентите ви чрез темата на имейл е предизвикателство само по себе си, а още по-трудно е да ги накарате да прочетат цялото съобщение. С помощта на AI маркетолозите могат да подобрят стратегията си чрез следните му предимства.

Оптимизиране на времето: AI инструментите могат да предложат най-доброто време от деня и деня от седмицата за изпращане на даден имейл въз основа на това кога получателят е най-вероятно да се ангажира с имейла. Това може да подобри процента на отваряне, процента на кликване (CTR) и конверсиите.

Генериране на грабващи заглавия: AI може да генерира ефективни и запомнящи се загалвия на темите, като анализира предишни кампании за имейли и представянето на заглавието на име. Ако тези инструменти могат да създават грабващи теми, това може да увеличи процента на отворените съобщения.

A/B тестване: AI може да се използва за провеждане на A/B тестване, при което две различни версии на един и същ имейл се изпращат на произволна част от аудиторията и се измерва ефективността. Въз основа на резултатите от това тестване най-ефективният вариант на имейла може да бъде изпратен на останалата част от аудиторията, за да се максимизират желаните показатели.

4. Изображения

Маркетолозите могат да спечелят много от използването на AI за изображения. Що се отнася до оптимизацията за търсачки, изображенията могат да подобрят класирането Ви в търсачката и да добавят по-привлекателен за вниманието елемент към Вашия блог, публикациите в социалните медии или дори продуктовата постановка.

5. Блог статии

Над една трета от специалистите по маркетинг намират AI инструментите за полезни при изготвянето на блог постове.
Ето и едни от най-големите ползи за интегрирането на AI във Вашата творческа работа:

Ефективност: Маркетолозите могат да спестят време и ресурси, като автоматизират различни аспекти на създаването на публикации в блогове, като например генериране на теми, проучване и дори изготвяне на текстове. Тази технология може също така да намали времето, изразходвано за второстепенни задачи като форматиране, коригиране и оптимизиране на съдържанието за SEO.

Персонализиране: AI може да анализира поведението на клиентите, техните предпочитания и история на сърфиране, за да помогне за насочване на съдържанието на блоговете към конкретни аудитории. Персонализирането на публикациите в блоговете може да направи съдържанието по-подходящо за аудиторията, което потенциално да увеличи ангажираността и процента на конверсиите.

6. Landing Pages

Почти една пета от маркетинговите специалисти, използващи изкуствен интелект, го намират за полезен за лендинг страниците. Много предприятия подценяват силата на добрия UX, а изкуственият интелект може да помогне за подобряване на начина, по който клиентите навигират в страницата ви чрез следните средства:

A/B тестване: AI и алгоритмите за машинно обучение могат да се използват за анализ на поведението на потребителите и за идентифициране на най-ефективните елементи на целевата страница. Това позволява на маркетолозите да създават варианти на целевите страници и да провеждат A/B тестове, за да определят най-ефективното оформление и дизайн на страницата, което в крайна сметка води до по-високи нива на конверсия.

Оптимизация: Анализите с помощта на изкуствен интелект помагат да се анализира времето за отпадане на уебсайта, времето за зареждане и други важни данни. Тези сведения позволяват на маркетолозите да оптимизират лендинг страниците и да подобрят преживяването на клиентите за по-добра ангажираност на уебсайта.

7. Електронни книги (E-books)

Въпреки че AI може да помогне на маркетолозите да рационализират някои аспекти на създаването на електронни книги, може да има и по-добри варианти. Ето някои причини за това:

Тон и стил: Добре написаните електронни книги изискват разбиране на целевата аудитория и използвания език. Генерирането от AI на езика е добро, но трябва да навакса при идентифицирането на сложни езикови нюанси и предпочитания. В някои случаи тонът може да бъде несъобразен с целевата аудитория, което вреди на ангажираността и води до отхвърляне на съдържанието на електронната книга от читателите.

Автентичност: Читателите очакват електронната книга да бъде автентична, проницателна и да предоставя оригинални мисли. При изкуствения интелект липсват критичното мислене и изследванията, които предлагат автентични гледни точки.

Правни опасения: Ако маркетолозите използват изкуствен интелект в голяма степен за публикувана електронна книга, те могат да се окажат в горещи води. Технологичните компании за изкуствен интелект могат да хванат автори, които фалшиво обявяват оригинална творба за своя, тъй като се наблюдава нарастващ брой съдебни дела, свързани с популяризирането на инструментите.

Използвайте разумно AI за маркетинговото си съдържание

Съдържанието, генерирано от изкуствен интелект, променя играта за маркетолозите, като революционизира процеса на създаване на съдържание. От публикациите в социалните медии до лендинг страниците, Вашият екип може да се наслади на по-ефективен, персонализиран и практичен подход към създаването на съдържание. От дигитална агенция BeShared сме готови да Ви помогнем да развиете своето онлайн присъствие в този постоянно променящ се дигитален свят.

Всички новини
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

Няма коментари към тази новина !