Социалната платформа Clubhouse добави 13 нови езика. Това съобщиха създателите ѝ на пресконференция в Индия. По този начин приложението става по-достъпно за повече хора, които искат да го използват на своите собствени езици.

13-те нови езика в платформата са френски, немски, хинди, индонезийски, италиански, японски, каннада, корейски, малаялам, бразилски португалски, испански, тамилски и телугу. Това е интересен подбор, който пропуска четири от десетте най-говорими езика в света – китайски, арабски, бенгалски и руски.

Езиците ще бъдат достъпни първо в Android версията на приложението. В това има смисъл, тъй като повече от 96% от индийските мобилни потребители са на Android, като iOS изостава с пазарен дял от около 3%.

В допълнение към множеството нови езици, Clubhouse също обяви своята чисто нова икона, включваща музикантът, певец и автор на песни Анируд Дешмук. Той се присъедини към платформата в началото на годината и до пролетта стартира своя вече 72 000-членен клуб Anirudh, където е домакин на нощното шоу Late Night Jam.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *