Alphabet обяви финансовите си резултати за третото тримесечие на годината. Те са по-добри от очакванията на анализаторите.

Приходите достигат 65.1 милиарда долара, което представлява ръст от цели 41% на годишна база. Печалбата на компанията е близо 19 милиарда долара или 27.99 долара на акция при очаквания за 24.08 долара.

Най-голямата част от приходите идват от рекламния бизнес на Google. Google носи 53.1 милиарда долара, включително от Google Search, YouTube Ads и Google Network.

Според Филип Шиндлер, CBO в Google, има продължителна тенденция за преминаването на потребителите към дигитални покупки. От Reuters добавят, че конкуренти на компанията, като Snap и Facebook са засегнати от рекламните ограничения наложени от Apple.

Това обаче до голяма степен не засяга Google. Изданието цитира Рут Порат, CFO на Alphabet, който споделя, че е имало скромно въздействие върху продажбите на YouTube Ad. Компаниите и рекламодателите харчат по-малко заради предизвикателствата, пред които са изправени.

Google е засегната само по отношение на автомобилните реклами.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *