1500 безпилотни летателни апарати се издигнаха в небето над Шанхай, за да оформят образа на огромен QR код. Впечатляващият пърформанс е направен в събота вечер по повод първата годишнина от премиерата на японската видео игра Princess Connect! Re:Dive в Китай.

Организатор на светлинното шоу е китайска платформа за видео стрийминг Bilibili. Зрителите са имали възможността да сканират небесния QR код, който отпраща към началната страница на играта. Освен него, дроновете са образували и впечатляващ образ на няколко от героите в играта.

Това не е първият път, в който дронове се използват с цел реклама. Такава практика съществува от години в различни страни по света.

Китай обаче е един от най-големите привърженици на този вид реклама. Логото си над Шанхай са рекламирали марки като Hyundai, която наскоро направи светлинно шоу с над 3000 безпилотни самолета.

В бъдеще се очаква все повече компании да използват дроновете за популяризиране на своите продукти и услуги.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *