Маркетинговата компания MSCHF организира нестандартно онлайн събитие с кучето-робот на Boston Dynamics. Екипът й е оборудвал Spot с пушка за пейнтбол, пуснал го е да се разхожда в художествена галерия и е предоставил възможност на всеки, който желае да го управлява от разстояние.

За да бъде експериментът още по-вълнуващ, организаторите решиха да го излъчват на живо в интернет. „Ще предаваме на живо, как кучето-робот се забавлява и унищожава всичко около себе си“ – се казва в анонса за събитието.

Експериментът е част от кампания, наречена „Spot’s Rampage“, която стартира от днес.  На всеки две минути нов, произволно избран човек, ще получава контрол над кучето-робот и ще може да стреля където си поиска в галерията.

Осъждаме представянето на нашата технология по всякакъв начин, който насърчава насилието, вредата или сплашването“ – се казва в изявление на производителя на робота Boston Dynamics. От екипа на компанията предупреждават, че всяко нарушение на условията на гаранцията ще доведе до нейното анулиране.

Това е забавна отправка към бъдещето, когато тези същества спокойно ще се разхождат по улиците, контролирани от полицията“ – споделя Даниел Грийнбърг от екипа на MSCHF. „За щастие това бъдеще е все още много далеч“ – допълва още той.

Припомняме, че през декември миналата година разработчикът на роботи Boston Dynamics стана собственост на Hyundai. Компанията планира да разшири своите предложения по посока на хуманоидните роботи, включително създавайки модели за полагане на грижи за пациенти в болниците.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *