Първото издание за 2021 на Българския Гейминг Маратон – най-мащабният онлайн фестивал за видеоигри, завърши с над 330 часа оригинално съдържание, създадено от 42 участници (с 11 повече от първото издание) –  водещи български стриймъри, ютюбъри, създатели на съдържание, изгряващи звезди и личности от културния живот у нас, между които хедлайнерите на събитието Китодар Тодоров, Aethelthryth, Dido_D, Mr_JackP0t, Gothika_47, xXShadowHexXx, Pavel&Icaka, Gabinka и мн.др.

 

Над 150 000 уникални зрители станаха част от онлайн фестивала и имаха възможност да се насладят на разнообразие от стриймове и турнири. Общият брой на игрите, които бяха представени на Маратона, бе 48, като в него влизат едни от най-популярните сред всички възрасти Grand Theft Auto 5, Fortnite, Minecraft, FIFA 2021, Brawl Stars, Geoguessr, PUBG, набиращите популярност Valorant и Wild Rift, както и класики като StarCraft 2, CS:GO, DOTA 2, League of Legends и World of Warcraft.

Зрителите са гледали над 45 000 часа от програмата на Българския гейминг маратон – с над 4 000 часа повече от миналото издание на събитието

 

Следващото издание на Българския Гейминг Маратон ще бъде на 5 септември и организаторите TDB Play – компания с фокус във видеоигрите, електронните спортове и дигиталното съдържание, в партньорство със световния лидер при гейминг мониторите – AOC, обявиха един от акцентите на фестивала – “Балансът между видеоигрите и ангажиментите”.

 

„Разговаряйки за маратона с медии, партньори, участници, колеги и приятели, си дадохме сметка, че темата с баланса между видеоигрите и другите аспекти от живота е от изключителна важност за много хора от нашето общество.” – коментира Мартин Кадинов, съосновател на TDB Play и организатор на фестивалаПоставяме си за цел да инициираме градивен диалог по тази тема още със следващото издание на Маратона, който е в началото на учебната година – 05.09.2021. Имаме привилегията да организираме едно от най-значимите събития в сферата на видеоигрите, с което вярваме, че върви и обществена отговорност.“

 

Септемврийското издание на Маратона не е последното за годината. Феновете ще се срещнат с любимите си създатели на съдържание и на 19 декември 2021-ва. Повече информация, снимки на участващите стриймъри, визуални материали и лога можете да намерите на адрес: http://gamingmarathon.bg/assets

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *