Корейският стартъп Sidus Studio X е разработил виртуален инфлуенсър, наречен Rozy. Той е дебютирал през август миналата година и оттогава до сега е получил над 100 спонсорства.

За една година Rozy е подписала голямо разнообразие от рекламни договори. Тя е позната още като модел на Chevrolet и няколко модни марки, които рекламира в профила си в Instagram, където има повече от 64 000 последователи.

Изпълнителният директор на Sidus Бек Сан Ят посочва, че виртуалните инфлуенсъри имат няколко основни предимства пред хората. От една страна, те никога не остаряват. Rozy например е на 22 години.

От друга страна виртуалните хора нямат негативен опит от работата в екип и никога не биха участвали в интриги или скандали. Следователно компанията може да се възползва максимално от времето им за изкарване на пари.

Rozy не е единственият виртуален човек, използван за продажба на продукти и услуги. Основаната в Тел Авив компания Hour One също използва виртуални клонинги на реални хора за своите маркетингови и образователни видеоклипове.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *