Разсрочени плащания без оскъпяване за потребителите е целта на партньорството между Райфайзенбанк и платформата Vnoska.bg, зад която стои решение на финтех компанията Solvy Europe, част от Българската финтех асоциация от януари 2021 година.

Основната идея на съвместния проект е да предложи на потребителите удобна карта за плащане на вноски – карта „Вноска“, издавана от Райфайзенбанк, благодарение на която потребителите ще могат да изплащат стоки разсрочено в рамките на до 12 месеца при 0% лихва. За целта „Вноска“ вече разширява мрежата от партньори – онлайн и физически търговци, при които ще може да се използва картата. Те ще са показани в мобилното приложение „Вноска“, където наред с това клиентите ще могат да управляват плащанията и вноските си.

„Райфайзенбанк постоянно търси партньори сред бързоразвиващите се финтех компании, с които си партнира за иновативни решения в полза на потребителите. Вярваме, че разработването на първата карта с 0% оскъпяване на вноските може да промени ежедневното пазаруване и планирането на разходи на много наши клиенти. Целта ни е да им предоставим още един продукт, с който да улесним ежедневието им и да им дадем възможност да се възползват от актуални изгодни предложения в любимите им магазини“, казва Мариела Атанасова, директор Индивидуално банкиране, Райфайзенбанк.

„Стремим се да направим нашите клиенти по-щастливи. Предоставяйки карта за плащане на вноски, ние също допринасяме за развитието на икономиката на страната, като увеличаваме приходите на българските търговци на дребно. С подобряването на финансовата култура и платежоспособност на картодържателите, нашият продукт спомага за повишаване на тяхното благосъстояние и качеството им на живот“, коментира Димитри Злобин, основател на „Вноска“.

Планира се заявката на картата за плащане на вноски да става през платформата Vnoska.bg, а след одобрение клиентите ще получат карта от Райфайзенбанк с определен кредитен лимит и възможност за използване само в партньорските онлайн или физически магазини за стоките, чието изплащане клиентите искат да разсрочат. Това може да включва както по-големи стоки като черна и бяла техника, така и ежедневни разходи за покупка на дрехи, електроника, дори хранителни стоки. Целта е карта „Вноска“ да бъде максимално лесна и удобна за потребителите, които да я използват и като ежедневна карта. Фактът, че няма да има нужда от одобрение на всяка трансакция, ще позволи на клиентите на практика да разсрочват целия си месечен бюджет.

Картата за плащане на вноски няма да може да се използва за теглене от банкомати или за други преводи, а само за безлихвени разсрочени плащания на стоки без оскъпяване. Клиентите реално ще заплатят цената на стоката такава, каквато е обявена в магазина и няма да дължат допълнителни такси или лихви. След това ще може да следят дължимите вноски чрез мобилното приложение „Вноска“, което ще им помага да управляват разходите си, да научават кои търговци приемат картата и какви са най-актуалните им предложения.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *