Миналата седмица Главният изпълнителен директор на OnePlus, Пит Лау заяви чрез публикация във форума на компанията, че предстои допълнителна интеграция с Oppo. Тогава обаче той не разясни, в какво ще се изразява това.

Сега имаме малко повече яснота по този въпрос, благодарение на лийкъра Ивън Блас, който се е сдобил с вътрешна бележка на компанията свързана с интеграцията. В нея се посочва, че OnePlus става бранд на Oppo.

Все пак като такъв ще продължи да функционира като независим субект. В документа се посочва още, че ролята на Лау като Главен продуктов директор в Oppo ще го направи отговорен за продуктовите стратегии и на двете марки.

Какво обаче означава това на практика? Изглежда OnePlus ще бъде третирана като марка на Oppo, като може да има самостоятелна политика насочена към потребителите. Бизнес дейностите обаче ще бъдат слети с тези на Oppo.

Със сливането на двете компании ще могат да бъдат използвани повече ресурси, за по-добри продукти. Това ще повиши и ефективността на работа на бранда OnePlus. Припомняме, че отделите за развойна дейност на OnePlus и Oppo вече са едно цяло.

Потребителите на OnePlus едва ли могат да очакват значителни промени. Все пак ще е интересно да видим какъв ще е подходът на OnePlus при следващата флагманска серия на компанията.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *