Онлайн платформата за електронна търговия Sellavi планира да инвестира 7 млн. евро в България, като развие услугата си и процесите си в страната. Компанията оперира на 27 пазара в цял свят. Нашата държава също така ще бъде отправна точка на навлизането ѝ в Европа. Sellavi е създадена през 2015 г. в Израел и към момента обслужва 75 млн. потребители на месец.
Sellavi е платформа за бързо и лесно създаване на онлайн магазини. Нейни конкуренти са сайтове като Shopify, например. Идеята е в България да има локализирана и достъпна версия, чрез която да се засили дигиталната трансформация на редица малки и средни бизнеси. Услугата е абонаментна, като по-евтиният пакет е 32 лева на месец, но при подписване на тригодишен договор. По-скъпият план е за 299 лева на месец, като предимствата при него включват добавянето на акаунт мениджър, който да отговаря за компанията, както и допълнителни маркетингови консултации.
„Избрахме България да бъде първата ни крачка към европейския пазар заради хилядите образовани и търсещи развитие професионалисти, които могат да се присъединят към глобалния ни екип. Хората, на които ще поверим развитието си в Европа, ще бъдат именно български експерти. Вярваме, че това, както и стратегическите ни партньорства с най-добрите европейски банки, ще ни позволят да подпомогнем бизнеса в региона да открие и използва нови и различни възможности за растеж“, заяви г-н Коби Хадад, технически директор на Sellavi.
С над 200 хил. клиенти в различни държави Sellavi има амбицията да бъде най-добрата платформа за електронна търговия за малки и средни предприятия. Платформата регистрира средно 65 хил. транзакции на ден, 50 евро средна транзакция на магазин и изключително висока средна стойност от 2.7% на реализация за търговци.
Sellavi обединява всички нужни функционалности и снабдители за онлайн магазини в едно лесно решение, което прави продажбата онлайн по-бърза от всякога. Платформата предлага избор на домейн, директни плащания и фактури до клиентите на търговеца, персонализиран дизайн на магазина, тясно насочена реклама и 24/7 поддръжка за потребителите.
По думите на компанията са необходими само 30 минути за създаване на магазин в Sellavi и още 15 – за разучаване на системата за управление с помощта на консултант на компанията. Най-младият потребител на платформата е на 18 години, а най-възрастният – дама на 75 години, която продава онлайн ръчно изработени кукли.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари