Оригиналната и пиратската версия на играта Resident Evil 8: Village бяха тествани при резолюция 1080p на един и същ геймърски персонален компютър от средно ниво с включения индикатор на производителността RivaTuner Statistics Server (RTSS). Дори и при лесните сценарии за нападение на зомби с помощта на различни оръжия може да се види как изображението за кратко време застива, а RTSS показва рязък пик. Нищо такова не се случва в работата на пиратската версия на играта.
Причината за внезапния ръст на производителността се оказа премахването на фирмената защита на компанията Capcom. Тестерите пробваха пиратската версия на играта в продължение на над два часа, като отстрелваха зомбитата по всички възможни начини. Но дори и в катакомбите на замъка на лейди Димитреску не бяха забелязани каквито и да било лагове или застиване на графиката.
През изтеклите месеци след излизането на Resident Evil 8: Village геймърите многократно молеха Capcom да си прегледа защитата и да премахне тези лагове. Но компанията остави без отговор всички тези оплаквания.
https://youtu.be/5_dDSi38I94
Малко закъснялото хакване на DRM защитата на тази игра едва ли ще разори Capcom. В началото на тази седмица компанията обяви, че от Resident Evil Village са продадени над 4,5 милиона копия.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари