Колкото и невероятно да изглежда, статистиката показва, че 2,7 милиарда души по света играят видеоигри от време на време или редовно, което означава, че почти една трета от общото население на Земята са геймъри.
Любителите или професионалните геймъри генерират огромен пазар в целия свят и все повече продукти се пускат специално за тях. Геймърски серии се разработват първоначално за персонални компютри, лаптопи и периферни устройства, след това се появяват бюра и столове, а днес има продукти, направени специално за геймъри в почти всяка категория.
Предлагат се геймърски очила, които филтрират синята светлина, излъчвана от мониторите, така че очите на тези, които седят пред екрана дълги часове, да не изсъхнат или да се уморят. Nike и Puma пускат обувки, създадени специално за геймъри, които, от една страна, са удобни и осигуряват добро сцепление, а от друга са направени в цветовете и със символи на емблематични игри. А в Австралия и Нова Зеландия в магазините има дори дезодоранти, душ гелове и шампоани специално за геймъри, резултат от сътрудничество между Axe и Microsoft.
България не остава встрани от гейминг картата, тъй като има български професионални стриймъри и геймъри на световно ниво.
“Компютърните игри за мен са място на което мога да разпусна от натовареното ежедневие и да се забавлявам с приятели. Най-дългият ми маратон е 24-часов стрийм, който направих през 2020 година. Едно от най-големите предизвикателства при толкова продължителна игра е да имате енергията, за да забавлявате хората, които ви гледат. За повече енергия и издръжливост се наспивам добре и винаги имам нещо до мен, което да ми даде енергия. Тук мога да разчитам на напитките HELL Gamer Edition” - споделя Венцислав "Venata" Калчев, един от най-популярните стриймъри в България с близо 360 000 абонати за YouTube.
Хранителната индустрия също подкрепя геймърите, тъй като те имат специални нужди: играят с висока концентрация дълги часове и много пъти стоят по цяла нощ. Северноамериканските геймъри могат да консумират закуски с кофеин и обогатени с таурин по време на играта, а във все повече страни се появяват специални менюта, които геймърите могат да поръчват от пицарии и заведения за бързо хранене. В края на 2020 г. KFC представиха КFСоnѕоlе – геймърски компютър, която може да поддържа храната топла, paзpaбoтeн в пapтньopcтвo c Сооlеr Маѕtеr. От 2021г., в България вече е серията напитки HELL Gamer Edition с добавени аминокиселини, кофеин и витамини от група В, които спомагат за намаляване на умората, с имена и дизайни, които препращат към игри.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари