Activision разкри плановете си да адаптира своя Battle Royale хит Call of Duty: Warzone за мобилни устройства. Заглавието продължава традицията на оригинала за PC и конзоли, като предложи голямо количество оръжия, локации и битки с до 120 играча едновременно. Играта е от тип free-to-play, което означава, че ще е с безплатен достъп, но най-вероятно с вътрешни покупки (микротрансакции). Тази практика се използва в много от актуалните мобилни гейминг заглавия и макар да е противоречива се оказва доста успешна.
От компанията добавят, че геймърите ще могат да използват редица социални функционалности и между други заглавия като Call of Duty: Modern Warfare II, Call of Duty: Warzone 2.0 и Call of Duty: Warzone Mobile, включително абонаменти Battle Pass и чатове. Предвидени са и специализирани мобилни събития, плейлисти и съдържание, включително разширени опции за персонализиране. Разработката на играта е поета от няколко студиа на Activision. Към момента се приемат предварителни регистрации за Android и iOS, като дебютът ѝ се очаква през 2023 г.
Стар терен, с нови оръжия
Activision обещават завръщането на познато бойно поле, но с нови оръжия. Става дума за Верданск където ще трябва да се справяте с враговете си по земя, а и въздух, тъй като ще са налични разнообразие от превозни средства, включително и самолети. Ще има станции за покупка (Buy Stations), в които ще можете да изхарчите събраните средства за закупуване на оборудване. Сред опциите за игра ще са и мини мисии, които ще можете да изпълнявате срещу редки награди, пари и подобряване на оръжията си.
Call of Duty: Warzone Mobile ще включва много от оръжията и операторите в предстоящите Call of Duty: Modern Warfare II и Call of Duty: Warzone 2.0 за конзоли и компютри. Освен това при отключване на ново оръжие в някое от тези заглавия ще ви дава достъп д него и в мобилната игра.
За да се постигнат оптимални резултати при мобилните устройства са оптимизирани множество черти, включително движение, прицелване, управление на оръжието, анимации и звуци. Освен това са въведени значителни възможности за персонализиране на съдържание, като специфични събития, плейлисти и т.н.
От компанията са подготвили и изненади за потребителите, които решат да направят предварителна регистрация. Те ще са на базата на броя геймъри, които участват в този процес. При пет милиона предварителни регистрации ще бъдат пуснати Dark Familiar и Vinyl: Foe’s Flame, при десет милиона, Blueprint (X12): Prince of Hell, при петнадесет милиона, Blueprint (M4): Archfiend и при двадесет и пет милиона ще има изненадваща награда.
Какво се случва с Call of Duty: Warzone 2.0
Call of Duty: Warzone 2.0 ще дебютира на 16 ноември, като с нея ще бъдат въведени местности, геймплей и технологии от Modern Warfare II в много по-голям мащаб. Както вече стана дума по-горе, Activision залага на взаимосвързаност между новите си заглавия, като ще се проследява напредъкът между различни версии. MWII ще се появи на 28 октомври, като ще е заложено на еднакви технологии в основата на тези две игри.
Warzone 2.0 ще е своеобразно разширение на мрежовите опции на MWII, като действието ще се развива в измислен регион в Западна Азия, наречен Ал Мазра. Добавени са и преработена кръгова механика за край на играта, както и ново сендбокс изживяване DMZ и Гулаг, където убитите играчи могат да се бият за шанс да се включат отново в сраженията.
MWII ще включва подобрени с изкуствен интелект решения при позициониране на отрядите и поведение на врага. Така ще са въведени по-естествени реакции. Освен това ще бъде използвана система против измами Ricochet, която е решение на ниво ядро. Мрежовата игра ще е с акцент върху морските битки, сражения с превозни средства и по-късно през годината ще има режим за 3-v-3 рейдове. Отворената бета ще е налична от 16 септември за PlayStation и от 22-и за Xbox и компютри за тези от вас, които направят предварителна заявка. Warzone 2.0 също ще е от тип free-to-play.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари