Изпълнителният директор на Twitter Илон Мъск планира да започне да таксува бизнес абонатите на платформата с 1000 долара на месец за златна отметка, както и с 50 долара за свързани акаунти. Според технологичния сайт The Information, фирмите, които откажат да плащат тази такса, ще загубят златната си значка за автентична организация.
Консултантът по социални медии Мат Навара първи съобщи за новата абонаментна услуга. Той публикува и снимки на екрани, за които се твърди, че показват как служители на Twitter предлагат цената на фирми, искащи да се регистрират като „проверена организация“.
Статусът със златна отметка е част от новата услуга Twitter Blue for Business, която беше анонсирана през декември като „нов начин за фирмите и техните филиали да проверяват и отличават себе си в Twitter“.
Програмата дава право на бизнесите да свързват основния си акаунт с лица, фирми и марки, които ще получат малка значка на профилната снимка на тяхната компания-майка до тяхната собствена синя или златна отметка. Освен това, програмата ще включва и подсилване на туитове, което “ще увеличи обхвата и разпространението на организациите и техните филиали“ - се казва в съобщението на Навара.
Пореден опит за генериране на приходи
Скъпият абонамент е само една от многото промени, които главният изпълнителен директор Илон Мъск въвежда в опит да увеличи приходите и да намали дълга на Twitter от 12.5 млрд. долара.
Припомняме, че на фона на масовите съкращения на служители през октомври, много големи компании спряха да рекламират в платформата. А главният изпълнителен директор предприе редица ходове в опит да компенсира намаляващите приходи от реклами.
Той започна да таксува потребителите с по 8 щ. долара на месец за абонаментната услуга Twitter Blue. Тя обаче беше спряна малко след дебюта си поради нарастването на акаунтите, имитиращи сини отметки. Компанията поднови програмата през декември с нови предпазни мерки, предназначени да предотвратят потопа от имитатори, предизвикващи масово объркване.
И докато милиардерът обеща да сподели рекламните приходи от платформата със създателите на съдържание в нея, наскоро той отбеляза, че за да се случи това, те трябва да си плащат по 8 долара на месец. Компанията също така започна да продава на търг офис мебели и други активи, след като се появиха съобщения за неплатени наеми, включително и на централния офис в Сан Франциско.
Мъск се опитва да увеличи приходите и чрез въвеждане на други такси. Миналия месец той анонсира нова абонаментна услуга, която ще позволи на потребителите на Twitter да имат достъп до платформата без реклами. За да премахне влиянието на „лошите ботове“, милиардерът сподели и идеята си да таксува операторите на автоматизирани акаунти с поне 100 долара на месец.
Златният статус
Дали новата абонаментна услуга за 1000 долара на месец ще влезе в сила или милиардерът просто проверява как ще реагира пазарът? Биха ли плащали бизнесите по 12 хил. долара годишно за отметка в приложение, дори и тя да е индикатор за посетителите, че това е тяхната истинска и проверена марка? Следим темата, за да научим докъде ще стигнат опитите на бившия най-богат човек в света да възвърне инвестициите си.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари