През месец декември тази година технологията за мащабиране AMD FidelityFX Super Resolution (FSR) навърши шест месеца. През това време нейната поддръжка бе интегрирана в над 50 игри от висок клас и занапред техният брой ще продължи да расте. AMD подчертава, че FSR технологията е една от най-бързите от гледна точка темповете на внедряване.
Сега популярният уеб портал Videocardz съобщи, че Advanced Micro Devices е подготвила още една подобна технология, която носи името Radeon Super Resolution (RSR). Тя ще бъде официално представена по време на голямото изложение CES 2022, а нейната реализация в драйверите на компанията ще започне още през месец януари следващата година.
Според предварително изтеклата информация, RSR се базира на FSR 1.0 алгоритъма и ще работи чрез специализирания програмен драйвер Radeon, като няма да се налага да се правят каквито и да било промени в игрите. Единственото което се изисква от геймърските проекти е съответната игра да поддържа режим на цял екран.
AMD Radeon Super Resolution ще се поддържа от RDNA архитектурата, която се използва във видеокартите от сериите Radeon RX 5000/6000, както и в интегрираната графика от ново поколение в хибридните процесори APU Ryzen 6000 (Rembrandt). Очакванията са в близко бъдеще RSR да стане част и от графичните архитектури Vega и Polaris.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари