
Технологичният гигант Apple разработва две нови версии на шлема си за виртуална реалност Vision Pro. Едната от тях ще бъде по-лека и достъпна, а другата - ще се свързва директно с Mac за по-ниска латентност, съобщава Bloomberg.
Първият модел цели да разреши два основни недостатъка на оригиналния Vision Pro – теглото и високата цена от 3500 долара. Apple планира по-лека и по-достъпна версия на устройството, която да привлече по-широка аудитория. Въпреки че подобни подобрения са предизвикателство, особено предвид фактори като митата и производствените разходи, компанията е твърдо решена да направи този ход.
Вторият модел е проектиран да се свързва директно с Mac компютрите на потребителите. Той ще предлага ниска латентност за стрийминг на съдържание от дисплеи на Mac, както и за използване на корпоративни приложения от висок клас. Тази версия е насочена към професионалисти и бизнес клиенти, като цели да им осигури ново ниво на продуктивност и ефективност.
Новите модели са част от амбициозния план на Apple да направи разширената реалност по-достъпна и удобна за потребителите. Водещата цел на компанията е да създаде AR устройство, което да бъде толкова удобно и практично, че да може да се носи като обикновени очила. Изпълнителният директор на компанията Тим Кук е категоричен в стремежа си да изпревари конкуренцията и да предложи такъв продукт, който да промени индустрията.
Въпреки високите си амбиции, Apple се изправя пред редица предизвикателства. Високата цена на Vision Pro и неуспехът да привлече широк кръг от потребители създадоха напрежение и сред служителите на компанията. Ситуацията става още по-сложна заради прекратени проекти и инженерни проблеми в последните месеци.
Някои служители дори се притесняват, че тези трудности могат да доведат до съкращения. За да се справи с това, Apple се връща към чертожната дъска, за да прецени дали трябва да предложи нов модел или значително да промени Vision Pro.
Едно от големите предизвикателства пред компанията е конкуренцията на Meta, която предлага по-достъпни умни очила. Онлайн гигантът вече е успял да привлече потребителите с продукти на по-ниски цени. Новата категория очила на компанията не са за AR, а такива, които са предназначени за правене на снимки и за работа с изкуствен интелект. По същия начин Apple търси междинно решение, планирайки да добави камери с AI към Apple Watch и AirPods през следващите няколко години.
Ветоятно ще са необходими много години, за да бъдат готови истинските очила с разширена реалност на Apple. Трябва да се усъвършенстват различни технологии, включително дисплеи с изключителна висока разделителна способност, високопроизводителен чип и малка батерия, която би могла да предлага часове захранване всеки ден. Apple също трябва да измисли приложения, които да направят такова устройство толкова привлекателно, колкото и iPhone. И всичко това да се предложи на цена, която няма да откаже потребителите.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари