Snapchat се сдобива с нови AR възможности

Павлин Луканов Последна промяна на 21 април 2023 в 15:22 930 0

Bitmoji

Снимка Bitmoji

Snapchat се сдобива с нови AR възможности

Потребителите на Snapchat ще имат достъп до редица нови функционалности с добавена реалност (AR). За новостите съобщи главният изпълнителен директор на Snap, Еван Шпигел, по време на тазгодишното издание на събитието Snap Partner Summit.

750 млн. човека използват Snapchat на месечна база, като повечето то тях са на възраст между 13 и 34 години. Една от интересните насоки на Snap е подобряване на услугите за музика на живо с многогодишно партньорство с Live Nation. Така ще бъдат добавени AR изживявания към 16 от най-големите музикални фестивали.

Въвежда се интеграция с Disguise, компания за визуализации при събития на живо. Така по време на изпълнение феновете ще могат да виждат AR ефекти през камерата и да взаимодействат с продукцията на сцената. Компанията си партнира с известни диджеи като Kygo за AR добавки в техни изпълнения.
Snap AR Enterprise Services (ARES) въвеждат технологии с добавена реалност отвъд Snapchat, към други приложения и сайтове. Първоначално тя ще е насочена за търговски обекти чрез Shopping Suite, с който купувачите ще могат да разглеждат продукти в 3D и да ги изпробват виртуално.

Интересно е развитието на платеният абонамент Snapchat+, който включва достъп до някои експериментални функции и вече има над 3 млн. абонати. На друг фронт, Bitmoji, се сдобиват с нова свежа визия. Така аватарът е по-експресивен и с реалистични размери, а и ефекти. 74% от потребителите обличат своя Bitmoji с брандове, които използват и в реалния живот.

Любим избор сред брандовете е Converse, които предлагат обширна колекция от облекла. Snap въвежда и други брандове, включително Marvel, като потребителите ще могат да избират аксесоари и облекла на любимите си герои от вселената на Marvel. По данни на Шпигел, броят на създадените Bitmoji е близо 1.7 млрд. спрямо 1 млрд. преди година.

Snap също така разширява възможностите за включване на творци към програмата за споделяна не приходи в Stories. Така те ще могат да включват реклами, получавайки пари, с които да развиват каналите си. Освен това творческото съдържание ще достигне и до други раздели на приложението, включително Snap Map. Междувременно Spotlight вече имат над 350 млн. активни потребители месечно, като времето, което се отделя за гледане е нараснало с над 170% на годишна база. Snap Map ще има 3D опция с добавяне на обекти в реални размери, а друга новост е режим за споделяне на местоположението в реално време, Live Location.

Друга новост е новото поколение обективи (Lenses), които са базирани на технологии с изкуствен интелект. Първоначално вече е налична Cosmic Lens, с която се превръщате сцената в анимирана версия от научнофантастичен филм. Междувременно в камерата на Snapchat ще могат да бъдат разглеждани скорошни снимки от общността, които да вдъхновяват нови кадри.

Завършваме с новината, че My AI, услугата с Изкуствен интелект, която от известно време е налична за абонатите на Snapchat+, ще достигне до всички потребители. Тя ще включва и някои добавени функционалности.

Всички новини
Най-четени Най-нови
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

Няма коментари към тази новина !