Новата българска платформа BeyondCart превръща онлайн магазините в мобилни приложения

OFFNews Последна промяна на 22 август 2022 в 12:41 1786 0

BeyondCart

Снимка BeyondCart

BeyondCart

Новата българска платформа BeyondCart може лесно да превърне всеки онлайн магазин, създаден с инструмента Woo Commerce, в пълноценно мобилно приложение. Тя е дело на технологичната компания Grind. Нейният дебют идва във време, когато потреблението на интернет и онлайн пазаруването постъпателно мигрират към смартфони и таблети. В същият момент нуждата от създаване на собствени мобилни приложения нараства. Така, новата българска платформа решава този проблем и позволява на всеки бизнес да се сдобие лесно с такова приложение – без сериозен бюджет и усилия.

Чрез него се добавя нов маркетингов канал, който е напълно интегриран с онлайн магазина и неговата база с продажби и клиенти. При това всякакви промени в инвентара на онлайн магазина се отразяват веднага в приложението. Допълнително, в него са добавени и нови инструменти за достигане до аудиторията и за персонализирано изживяване на посетителите.

„В наши дни мобилните устройства вече се налагат като основен канал за онлайн продажби, а този ефект ще се засилва с нарастване ролята на милениалите в електронната търговия“, споделя Стефан Бошнаков, технически ръководител и съсобственик на софтуерната фирма.

Според него, наличието на мобилно приложение може да даде много на един онлайн бизнес - по-естествено и персонализирано изживяване на клиентите, по-добри анализи за продажбите, по-добро и интуитивно разбиране на поведението на клиентите и още много предимства. Създаването на мобилни приложения обаче е сложно и често изисква сериозни ресурси.

„Ние разработихме платформата BeyondCart именно за да улесним и автоматизираме този процес, предоставяйки на всеки бизнес мощни възможности да продава в мобилна среда“, допълва Бошнаков.

Новата платформа не само превръща онлайн магазина в пълноценно смартфон приложение, а създава нови възможности за проследяване и ретаргетиране на клиентите, повишаване на тяхната лоялност и завръщането им за нова покупка. Тя улеснява създаването на кампании с нотификации (push notifications), които представят промоции под формата на известия в телефона. Те увеличават ангажираността на клиентите с 88% и окуражават повтарящите се покупки.

1

В добавка BeyondCart разполага с множество вградени опции за разплащане през различни финтех платформи. Освен това тя може да бъде напълно пригодена за нуждите на бизнеса, създавайки уникални мобилни приложения, съобразени с целите и с фирмената идентичност на компанията. Разполага с лесен за използване drag & drop редактор, с чиято помощ всеки може да подрежда съдържанието в мобилната програма. Има възможност за управление на банери и слайдери, способни да привлекат вниманието на потребителите.

„Желанието ни е онлайн предприемачите да не се занимават с несвойствени за тях дейности и да се фокусират върху своя бизнес, докато нашата платформа се грижи за всичко останало“ - добавя още Стефан Бошнаков.