Сам Джаксън от Shopify разкри бъдещето на онлайн търговията пред български онлайн предприемачи

Offnews Последна промяна на 20 октомври 2025 в 14:18 46 0

Сам Джаксън от Shopify разкри бъдещето на онлайн търговията пред български онлайн предприемачи

Снимка Grind Web Studio

Сам Джаксън от Shopify разкри бъдещето на онлайн търговията пред български онлайн предприемачи

Как се променя e-commerce пазарът и кои тенденции ще оказват най-голямо влияние върху него в бъдеще? Каква ще бъде ролята на изкуствения интелект в покупателното поведение и трансформацията на потребителското изживяване в дигиталното пространство? Каква стратегия да изберем за развитието на своята компания през следващата година? Това бяха само част от въпросите, които получиха отговор на провелата се на 16 октомври в София лекция на Сам Джаксън, Senior Partner Manager в технологичния гигант Shopify. В онлайн разговор с български предприемачи визионерът очерта бъдещето на онлайн търговията и глобалната визия на платформата.

„Shopify с нетърпение разширява присъствието си в България — пазар, пълен с иновативни и бързо развиващи се бизнеси. Със скорошното пускане на Shopify Payments в региона, ние задълбочаваме инвестициите и ангажимента си да помагаме на българските предприемачи да успяват. Живата бизнес общност на страната и силната ни екосистема от партньорски агенции и технологични доставчици правят България невероятно място за Shopify да продължи да расте и да развива търговията в региона“ – сподели Сам Джаксън пред българската аудитория.

Събитието постави София на глобалната карта на електронната търговия и събра над 50 собственици на онлайн магазини, брандове и експерти у нас. То бе организирано от уеб агенция Grind Web Studio, която е специализирана в Shopify решения, в партньорство с EUShipments – стратегически логистичен партньор, който подпомага растежа и международната експанзия на онлайн бизнесите чрез интегрирани fulfillment решения. Ключова роля в организацията изигра и Никола Илчев – основател на Balkan eCommerce Summit, който модерира панелната дискусия и допринесе както за добрата организация, така и за стратегическото съдържание на събитието.

Инициативата имаше за цел да запознае местните онлайн компании с най-новите тенденции в електронната търговия и да създаде платформа за диалог между Shopify и българските предприемачи от сектора.

Освен лекцията на Сам Джаксън, сред акцентите на програмата беше панелна дискусия с участието на водещи български e-commerce предприемачи, които споделиха реални стратегии, грешки и уроци от практиката. Важно място в дискусията беше отредено и на ролята на изкуствения интелект в покупателното поведение и трансформацията на потребителското изживяване.

„За екипа на Grind Web Studio е удоволствие да сме едни от първите партньори на Shopify за региона. Като агенция, която от години разработва онлайн магазини на тази платформа и SaaS решение в Shopify еко системата, имаме ясен поглед върху нуждите на търговците и вярваме, че платформата предлага най-добрите инструменти за развитие и растеж на онлайн бизнеса днес. Това събитие е само поредната стъпка в изпълнението на мисията ни да изградим силна Shopify екосистема и общност в България“ – сподели Ивайло Кармазов, съосновател на Grind Web Studio.

    Всички новини
    Най-четени Най-нови
    За писането на коментар е необходима регистрация.
    Моля, регистрирайте се от TУК!
    Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

    Няма коментари към тази новина !