Електрификацията на транспорта води автомобилната промишленост по стъпките на водещите IT компании. Новия тренд бе започнат от Tesla, която първа започна редовно да обновява хардуера и софтуера на своите електромобили, като този начин на производство е заложен директно в нейните поточни линии. Сега тази стратегия възнамерява да приложи Ford Motor.
Американският концерн започна да модернизира своята поточна линия за производството на електрическия Mustang Mach-E, който се произвежда в завода в Мексико. По този начин ще могат много по-лесно и по-бързо да бъдат извършвани софтуерни и хардуерни промени. Генералният директор на Ford Motor Джим Фърли е убеден, че този подход съвсем скоро ще стане масов и кардинално ще промени бизнес модела на автомобилните производители.
Фърли заяви пред Bloomberg, че при електрическите автомобили обновяването в реално време е много по-лесно в сравнение с класическите ДВГ автомобили. Благодарение на това, че автомобилният транспорт става все по-интелигентен, автомобилните концерни могат да изпращат на вече продадените автомобили обновявания по безжичен път и по този начин да добавят нови функции, да увеличават пробега, да повишават в известни граници мощността на електродвигателя и т.н.
Към днешен ден продажбите на електрически автомобили от страна на Ford изостават не само от Tesla, но и от редица други автомобилни производители, включително VW и Hyundai. Но компанията има всички шансове да стане ключов играч в тази област.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари