Социалната мрежа LinkedIn добавя игри, за да увеличи активността на потребителите си

Мария Иванова Последна промяна на 20 март 2024 в 14:17 690 0

LinkedIn

Снимка Dall-E AI Image

Социалната мрежа LinkedIn добавя игри, за да увеличи активността на потребителите си

Социалната платформа LinkedIn, която вече се е наложила като предпочитано място за създаване на професионални контакти и набиране на персонал, предприема разширяване на своите услуги. В стремежа си да увеличи времето, което потребителите прекарват в платформата, тя се насочва към напълно нова област - игрите.

Съобщава се, че в LinkedIn ще има няколко различни игри, базирани на пъзели, и компаниите ще бъдат класирани в тях на база резултатите на техните служители. Според информация, публикувана от TechCrunch, заглавията, които LinkedIn предвижда да включи, са “Queens”, “Inference” и “Crossclimb”. Всеки от тези пъзели предлага уникални предизвикателства и служителите ще трябва да използват стратегическо мислене и уменията си за решаване на проблеми.

Говорител на LinkedIn потвърждава пред изданието, че се работи върху игрите, но не разкрива конкретна дата за тяхното пускане. "Работим върху добавянето на игри, базирани на пъзели, в рамките на LinkedIn, за да внесем малко забавление, да задълбочим взаимоотношенията и да създадем възможност за разговори" - посочва той. Все още не е ясно и дали игрите ще бъдат достъпни за всички потребители, или само за платените абонати на платформата.

През годините LinkedIn изпробва различни нови функции, за да увеличи ползваемостта на платформата. Игрите обикновено са сред най-популярните приложения за мобилни телефони и персонални компютри - както по отношение на приходите, така и по отношение на ангажираността. А една от най-популярните категории сред мобилните потребители са именно базираните на пъзели игри.

Платформите, чиито основен фокус не са игрите, отдавна използват тези факти, за да увеличат собствения си трафик. The New York Times, който през 2022 г. придоби превърналата се в хит игра Wordle , заяви в края на миналата година, че милиони хора продължават да я играят. Към днешна дата тя вече е част от по-голяма платформа за онлайн пъзели и игри, разработена от вестника.

Други компании, които удвояват броя на игрите си, отчитат смесени резултати. Най-голямата социална мрежа в света - Facebook, която е и основен двигател на социалните игри през годините, през 2022 г. затвори приложението си за игри на фона на спад в използването му. Днес тя поставя значително по-голям акцент върху преживяванията със смесена реалност и бизнеса си с Meta Quest, отколкото върху игрите.

С този ход, LinkedIn се присъединява към останалите социални мрежи, които също се опитват да увеличат ангажимента на потребителите си чрез игри. Остава да видим как хората ще реагират на тази инициатива и дали тя наистина ще доведе до увеличаване на времето, което прекарват в платформата. Очаква се повече информация за плановете на компанията да бъде обявена в следващите месеци.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

Няма коментари към тази новина !