Heineken и американският онлайн магазин Bodega пуснаха на пазара "скучен телефон", произведен от Human Mobile Devices (HMD). Лимитираната серия от "глупави" телефони - специално проектирани с намалени технически възможности - е създадена, за да насърчи хората да изключат временно смартфоните и да се наслаждават на по-добри връзки помежду си в реална среда, когато излизат вечер.
С усъвършенстването на смартфоните, е по-лесно от всякога да се свържем с онлайн света, но е по-трудно да се наслаждаваме на този около себе си. Произведен от европейския иноватор в областта на мобилните устройства, Human Mobile Devices (HMD), „Скучният телефон“ на Heineken и Bodega премахва разсейващите елементи на съвременните смартфони. Проектиран така, че да осигури основните неща, необходими за една страхотна вечер, основната функция на телефона е да изпраща и получава обаждания и текстови съобщения.
Прозрачният корпус и холографските стикери на телефона са вдъхновени от любовта на поколението Z към Newtro модата и дизайна и напомнят за мобилните телефони от началото на 2000-те години. С премахнатите съвременни екстри телефонът не може да сваля социални мрежи или други приложения, които отнемат възможността да за активно присъствие в реалната среда. Освен това той разполага с батерия, която издържа до седмица в режим на готовност и до 20 часа време за разговори.
Тъй като смартфоните продължават да поглъщат вниманието на потребителите в световен мащаб, ново проучване*, поръчано от Heineken, разкрива, че 90% от респондентите от поколението Z в Обединеното кралство и САЩ скролват, докато общуват с приятелите и семейството си и проверяват устройствата си средно по седем пъти всяка вечер навън.
Когато става въпрос за най-големите разсейващи фактори, две трети признават, че проверяват социалните си мрежи (62%), когато излизат с други хора, а повече от една трета (36%) признават, че проверяват служебните имейли. Трима от всеки десет (30%) също така разкриват, че тайно играят игри, вместо да се споделят пълноценно времето със семейството и приятелите си.
Но тъй като повече от една трета (37%) разкриват, че проверяват телефоните си по-често, отколкото трябва, когато са в компания, тенденцията започва да се променя. 32% признават, че биха искали да могат да изключват телефоните си, докато са навън.
Обнадеждаващо е, че всеки пети (22%) разкрива, че вече изключва телефона си или го оставя вкъщи преди социални събития, а други двама от всеки петима (38%) казват, че биха обмислили да го направят. Heineken и Bodega са изградили това партньорство, за да покажат на хората, че социалният им живот е по-пълноценен, когато са по-малко на телефона си.
Heineken и Bodega ще представят „Скучния телефон“ на Седмицата на дизайна в Милано със специално парти в четвъртък, 18 април. След това, вместо да се продават, устройствата ще бъдат раздавани в игри и други активности, за да могат потребителите да се изключат и да си върнат качественото време с приятелите, семейството и любимите хора.
През юни ще бъде пуснато и приложение, което ще превръща смартфоните в скучни, за да даде възможност на тези, които не успеят да се сдобият с физическо устройство, да изпитат преживяването със „Скучния телефон“.
За да научите повече за Скучния телефон и защо отказването от смарт технологиите позволява по-добри вечери навън, посетете: www.heineken.com/theboringphone.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари