Twitter обяви, че продава мобилната рекламна платформа MoPub на гейминг и софтуерната маркетинг компания AppLovin. Сделката все още не е приключена, като се очаква да е на стойност 1.05 милиарда долара в брой.

MoPub не е създадена от Twitter, а беше придобита от компанията през 2013 г. за 350 милиона долара. По данни на TechCrunch, през миналата година, MoPub е донесла 188 милиона долара приходи за Twitter.

Главният изпълнителен директор на Twitter, Джак Дорси заяви, че сделката ще ускори възможноста на компанията да инвестира в основните си продукти. Финансовият директор на Twitter, Нед Сегал допълва, че компанията вижда възможност да разшири фокуса върху собствените си продукти.

Twitter работи по множество възможности за увеличаване на приходите си. Тази година компанията представи Ticketed Spaces. Това е платена версия на платформата Spaces.

Друга нова добавка е Super Follows, която позволява на създателите да предлагат ексклузивно съдържание чрез абонамент. Компанията представи и абонамента Blue за отключване на повече възможности.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *