Социалните платформи Twitter и LinkedIn въвеждат нови автоматизирани функции, свързани с препоръчаното съдържание и сигурността. Какво включват промените и как ще се отразят на потребителите - разказваме в следващите редове.
Twitter ще показва повече препоръчани публикации
Платформата за микроблогинг Twitter информира потребителите си за предстоящи промени в алгоритмите, които ще доведат до повече препоръчани туитове в емисиите. Промяната е обявена с цел да предостави “най-доброто съдържание” за всеки потребител. Но в действителност тя кара абонатите на платформата да очакват повече платено съдържание.
В момента Twitter предлага емисията „последни туитове“, включваща публикации от последвани потребители в хронологичен ред, както и „начална“ емисия с подбрана колекция от популярни туитове от потребителските следвания. И тъй като новият собственик на платформата Илон Мъск усилено се занимава с въвеждане на нови функции, потребителите очакват да видят емисиите си, претрупани с алгоритмично подбрано съдържание.
Преди Мъск да купи Twitter, платформата също планираше да направи препоръките по-видни, но обърна курса след негативна реакция от страна на абонатите. Потребителите на Instagram също реагираха негативно, след като видяха емисиите си пълни със съдържание от хора, които не следват.
LinkedIn въвежда нови инструменти за безопасност
Социалната мрежа за бизнес контакти LinkedIn също въвежда нови автоматизирани функции, които обаче са свързани със сигурността. Новите инструменти за безопасност са фокусирани върху входящите съобщения и включват автоматично откриване на спам, както и възможност за докладване на нежелани писма.
Докато четат своята поща, потребителите на платформата вече могат да докладват за наличието на неподходящи съобщения, спам или злоупотреби. От LinkedIn посочват, че системата работи с помощта на AI алгоритми, което означава, че тя се учи от това, което потребителят отваря и с което се ангажира, за да знае как да реагира в бъдеще.
Автоматизираните инструменти също ще предупреждават за наличие на тормоз в личните съобщения. Те ще бъдат изпращани директно в спам или ще бъдат отбелязвани във входящата поща със специален етикет, който потребителят ще вижда, преди да премине към отварянето им.
Наред с новите инструменти за безопасност, LinkedIn обяви, че добавя надписи на живо към функцията си за видео съобщения. Нововъведението е част от по-голям набор от функции и цели да подобри достъпността, включвайки не само видео, а и възможности за неговото редактиране и обработка.
Новите функции в LinkedIn са много важни не само за потребителите, а и за самото функциониране на платформата. По данни на самата компания в момента тя има 875 милиона потребители, а трафикът ѝ нараства с 34% на година. Всяка секунда в нея се изпращат по 21 директни съобщения, съдържащи предложения за работа. Ако те са пълни със спам и нежелана информация, това би отказало потребителите да използват услугата. Така тя ще стане по-малко ефективна и ще намали плащанията от страна на специалистите по подбор на персонал.
В доклада си за прозрачност, който LinkedIn публикува по-рано през годината, компанията обяви, че е премахнала 70.8 млн. спам и измамни съобщения. От него става ясно още, че потребителите на платформата са съобщили за още 179 000 нежелани писма.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари