Meta официално представи своя нов генеративен изкуствен интелект (AI) с име AI Sandbox, предназначен за рекламодателите. Новият ИИ е създаден, за да им помогне да развиват алтернативни копия на своите рекламни проекти, генериране на атрактивно рекламно съдържание чрез кратки текстови подсказки и създаване на рекламни изображения за Facebook и Instagram.
Първата функционалност дава възможност на различните брандове да генерират различни вариации на едно и също съдържание, но предназначени за различни аудитории, като същевременно се запазват всички основни линии, опорни точки и послания на рекламата. Функцията за генериране на контекст силно улеснява създаването на различните активи на дадена компания. И накрая, функцията за кадриране на изображенията помага на рекламните компании да създават едни и същи визуализации, но с различни пропорции за различните медии – за социалните мрежи, кратки видеа за сайтовете за споделяне на клипове, като например Reels, и други.
Компанията на Марк Зукърбърг каза още, че засега тези функции са достъпни само за ограничен брой избрани от Meta рекламодатели. Като достъпът ще бъде разширен през месец юли тази година, пише изданието TechCrunch.
"В момента работим с малка група рекламодатели, за да получим необходимата ни обратна връзка, която ще ни помогне да направим тези продукти още по-добри. През месец юли ще започнем постепенно да разширяваме достъпа до повече рекламодатели и възнамеряваме да добавим някои от тези функции в нашите продукти, което трябва да стане по-късно тази година" – се казва в официалния блог на Meta.
Това изявление на Meta се появи след като техническият директор на компанията Андрю Босуърт миналия месец заяви, че компанията се стреми да използва генеративни AI технологии за повишаване ефикасността на рекламите.
За първото тримесечие на тази година Meta демонстрира много добри финансови резултати. Компанията надмина очакванията на анализаторите и за първи път от три тримесечия отчете ръст на приходите, пресметнато на годишна база. От друга страна Марк Зукърбърг подчерта, че въпреки, че Meta е започнала да работи върху използването на най-различни AI инструменти, компанията остава ангажирана преди всичко с развитието на метавселената.
Това е първият опит на Meta за въвеждане на продукти, които използват технологията за генеративен изкуствен интелект, която от своя страна използва огромни масиви от данни, за да генерира ново съдържание. Интересно е, че съобщението на Meta идва ден след като нейният най-голям конкурент в областта на цифровите реклами - Google на Alphabet, заяви, че ще предлага интеграция на тази технология в своите продукти за търсене, електронна поща и снимки.
По този начин компанията Meta Platforms , която е собственика на Facebook, се включи в надпреварата за продукти с генеративен изкуствен интелект, като заяви, че ще тества рекламни инструменти базирани на AI.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари