LinkedIn улеснява намирането на кандидати за работа с нови AI инструменти

Мария Иванова Последна промяна на 06 октомври 2023 в 14:22 698 0

LinkedIn

Снимка Pexels

LinkedIn улеснява намирането на кандидати за работа с нови AI инструменти

Социалната мрежа LinkedIn представи набор от нови, базирани на изкуствен интелект, инструменти, обхващащи всички нейните продукти в сферите на търсенето на работа, маркетинга и продажбите. Нововъведенията включват актуализирана версия на платформата за набиране на персонал Recruiter, базиран на изкуствен интелект обучител, нов инструмент за маркетингови кампании и др.

Recruiter 2024

Актуализираната платформа Recruiter 2024 използва генеративен изкуствен интелект, за да помогне на специалистите по подбор на персонал да формулират по-ефективни заявки за търсене и по-силни списъци с кандидати. С тази нова функция те могат да определят критериите за търсене на кандидати, използвайки по-разговорни изрази. След като тези критерии са въведени в платформата, LinkedIn автоматично генерира списък с потенциални кандидати, които отговарят на тях, улеснявайки значително процеса по подбор и набиране на персонал.

AI инструктор

Друга нова функция на LinkedIn е AI инструктор по личностно развитие. Той функционира под формата на чатбот, който предоставя информация и съвети на потребителите. Те могат да подобрят управленските и лидерските си умения, задавайки въпроси от типа: “Как мога да делегирам ефективно задачи и отговорности?”.

Чатботът анализира въпросите, за да разбере конкретната ситуация, след което предоставя персонализирани съвети, примери и обратна връзка. В допълнение, той помага на потребителите да намират подходящите за тях курсове и материали в LinkedIn, като им предлага конкретни препоръки откъде да започнат своето обучение.

Accelerate

LinkedIn представи и нов инструмент за маркетолози, наречен Accelerate for Campaign Manager, който улеснява провеждането на кампании в рамките на платформата. Той позволява на маркетолозите да получават персонализирани препоръки за кампании и вече е на разположение за пилотно тестване от ограничен брой клиенти в Северна Америка.

Новите функции за коучинг с изкуствен интелект и Recruiter 2024 на платформата също са на разположение за тестване от избрани клиенти. Планира се те да станат достъпни за всички потребители на Recruiter и Learning Hub през следващата година.

LinkedIn, чиито приходи възлизат на 15 млрд. долара за миналата година, не за първи път интегрира функции, базирани на изкуствен интелект, в своите продукти. Още през март компанията представи предложения за писане на съобщения до други потребители, задвижвани от AI. Тази година екипите по подбор на персонал изпробваха редица AI-базирани описания на длъжности. Най-новите актуализации на платформата продължават в тази насока.

Всички новини
Най-четени Най-нови
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

Няма коментари към тази новина !