
Вече практически всеки сайт и приложение искат регистрация, за да дадат достъп до всички функционалности, които предлагат. А много от тях предлагат и различни абонаменти – от платени до безплатни за включване в бюлетини, имейл списъци, оферти, промоции и т.н.
Обикновено всичко това се управлява от полу- или изцяло автоматизирани системи, които генерират и изпращат имейли до абонатите. Много хора имат специален имейл акаунт само за регистрации, но не всички правят това. А и понякога просто е по-лесно или се налага да се използва основният имейл.
Рано или късно и той започва да се претрупва от наплива на имейли от различни абонаменти. Това е проблем за ежедневната работа на потребителя – от една страна претрупва пощенската кутия и може да се пропуснат реални и важни писма. От друга страна – пречи на прегледността и просто нарушава потребителското изживяване и задръства кутията с все по-нежелана поща.
В опит да помогне, Google пуска нова функция за Gmail. Тя се казва Manage Subscriptions или Управление на абонаментите и е създадена именно да помогне на потребителите да пресяват по-лесно този тип имейли, съобщава How-to Geek.
Функцията се тества от няколко месеца. Сега тя постепенно става достъпна за всички потребители и е налична през Android, iOS и интернет браузър. Когато е налична, ще се появи в лявото поле с различните категории имейли – входяща кутия, със звезда, изпратени, чернови, кошче и т.н.
Тя автоматично ще анализира входящите имейли и ще ги подрежда в новата категория, когато прецени, че те отговарят на изискванията. Тук ще попадат всички активни абонаменти за различни услуги, бюлетини и сходно съдържание. Ще се добавя и бутон за прекратяване на абонамента и Gmail автоматично ще извърши нужния процес, за да завърши процеса. Важно уточнение – това ще е възможно за прекратяване на имейл абонаменти, но не и на платени услуги. За тях потребителят ще трябва да посети сайта на доставчика на конкретната услуга и да прекрати платения си абонамент по традиционния начин.
Google казва, че ще отнеме няколко седмици докато новата функция е налична за всички потребители. Първи ще я получат предимно ползвателите на Gmail през интернет браузър. Следващата седмица започва и разгръщането за Android. А около 21 юли предстои и iOS. За всяка от платформите може да са нужни по няколко седмици за пълно разгръщане, като ще зависи и от региона. В рамките на този месец функцията ще е налична и за всички ползватели на Google Workspace.
Междувременно Google се похвали, че Gmail вече блокира „над 99,9% от спама, фишинга и зловредните кодове“. Компанията е добавила и нови AI защити, които са намалили измамните имейли с 35%.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари