Американският автомобилен производител General Motors засне рекламния клип "No way, Norway" по случай Super Bowl 2021 на Националната футболна лига. От името на клипа става ясно, че става дума за Норвегия, но каква е връзката на тази европейска страна с американския бранд?
Според сюжета на краткия клип, комикът Уил Фарел разбира, че Норвегия превъзхожда САЩ по продажбите на електромобили на глава от населението, което всъщност не е тайна за никой, който поне малко следи особеностите на този пазар. Силно ядосаният главен герой решава да отиде в Норвегия, за да покаже, че и в това отношение САЩ е най-добра от всички останали. Той взема за компания своите приятели - певицата и актриса Awkwafina (Crazy Rich Asians) и комика Кенан Томпсън (SNL), които тръгват за Европа с най-новите модели електромобили Cadillac Lyriq и GMC Hummer EV, но пристигат не в Норвегия, а в Швеция и Финландия.
https://youtu.be/k_Nt2QPgVVE
Рекламният клип изглежда доста смешен и се докосва до различните стериотипи на американците по отношение на европейците. Разбира се, главната задача на клипа "No way, Norway" не е да разсмива хората, а да покаже на потенциалните купувачи, че General Motors възнамерява най-сериозно да се бори за голям собствен дял на пазара за електромобили. Да напомним, че към 2025 година брандът възнамерява да представи на пазара 30 модела електромобили, базирани на фирмената платформа Ultium.
А в Норвегия повече от половината нови автомобили, закупени от жителите на тази страна, са електромобили, докато в САЩ този показател е под 5% за целия автомобилен пазар.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
15.03 2021 в 11:49
Последни коментари