GM публикува клипа No way, Norway, в който са показани електромобилите Cadillac Lyriq и GMC Hummer EV

Offnews Последна промяна на 04 февруари 2021 в 16:04 6260 1

GM unveils amusing ‘No way, Norway’ EV Superbowl

Американският автомобилен производител General Motors засне рекламния клип "No way, Norway" по случай Super Bowl 2021 на Националната футболна лига. От името на клипа става ясно, че става дума за Норвегия, но каква е връзката на тази европейска страна с американския бранд?

Според сюжета на краткия клип, комикът Уил Фарел разбира, че Норвегия превъзхожда САЩ по продажбите на електромобили на глава от населението, което всъщност не е тайна за никой, който поне малко следи особеностите на този пазар. Силно ядосаният главен герой решава да отиде в Норвегия, за да покаже, че и в това отношение САЩ е най-добра от всички останали. Той взема за компания своите приятели - певицата и актриса Awkwafina (Crazy Rich Asians) и комика Кенан Томпсън (SNL), които тръгват за Европа с най-новите модели електромобили Cadillac Lyriq и GMC Hummer EV, но пристигат не в Норвегия, а в Швеция и Финландия.

https://youtu.be/k_Nt2QPgVVE

Рекламният клип изглежда доста смешен и се докосва до различните стериотипи на американците по отношение на европейците. Разбира се, главната задача на клипа "No way, Norway" не е да разсмива хората, а да покаже на потенциалните купувачи, че General Motors възнамерява най-сериозно да се бори за голям собствен дял на пазара за електромобили. Да напомним, че към 2025 година брандът възнамерява да представи на пазара 30 модела електромобили, базирани на фирмената платформа Ultium.

А в Норвегия повече от половината нови автомобили, закупени от жителите на тази страна, са електромобили, докато в САЩ този показател е под 5% за целия автомобилен пазар.

Всички новини
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

15.03 2021 в 11:49

[…"> General Motors представи своя план за производството на мощни акумулаторни блокове за своите електромобили, от които до 2025 година трябва да излязат 30 нови модела. Финансираният от GM стартъп SolidEnergy Systems (SES), съобщи, че е постигнал значителни успехи в разработването на нов тип захранващи елементи и се подготвя за тяхното серийно производство. За тази цел General Motors създаде съвместно предприятие, поточните линии на което трябва да започнат да работят през 2023 година. Новата фабрика ще произвежда литий-метални акумулаторни батерии с двойно по-висок капацитет от използваните към днешен ден литий-йонни батерии. […">