Amazon изглежда е разпуснала противоречивата си кампания в Twitter, в която от компанията плащат на служители за положителни публикации. Данните за това са на The Financial Times. Складови работници на Amazon са получавали заплащане срещу споделянето на позитивни впечатления и отричане на пропуски и недостатъци.
Вътрешни документи споделени миналата година от The Intercept показват, че схемата е започнала през 2018 г. Тя е стартирана в отговор на значителните отрицателни отзиви по отношение на стандартите за сигурност и работни условия.
https://twitter.com/existentialcoms/status/1162427938429534208
Служителите са избирани на базата на отлично чувство за хумор, като е трябвало да отговарят учтиво на критични публикации срещу компанията, включително и от политици. Те са лесно разпознаваеми заради това, че в края на имената са имали надпис Amazon FC Ambassador.
Броят на тези хора не е изяснен, но са открити поне 53 активни акаунти. Те бързо се превърнаха в обект на критика, тъй като методите бяха доста открити и лесно разпознаваеми. Освен това всеки потребител може да добави въпросния надпис към акаунта си.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари