В представеният на в края на миналата седмица финансов отчет на Tesla се казва, че средната себестойност на производството на един електромобил е паднала до 36 хиляди щ. долара.
Tesla заяви пред медиите, че в сумата от 36 хиляди щ. долара са включени всички разходи, директно свързани с производството на електрическите автомобили с изключение на режийните, разходите за продажби и маркетинг. Всъщност, съвсем наскоро Tesla съобщи в китайските социални мрежи, че нейните разходи за реклама практически са равни на нула. Компанията твърди, че нарочно не рекламира своите електромобили и разчита преди всичко на разказите на ухо.
Допълнително Tesla направи следното официално съобщение: "Ние сме на мнение, че нашите нови проекти и технологии, включително леенето на почти цялото купе, производството на акумулаторните батерии от типа 4680, както и редица други нови идеи, ще ни дадат възможност да продължим да намаляваме себестойността на нашата продукция".
Да напомним, че миналата седмица Tesla публикува своя най-добър финансов отчет от 19 години: въпреки кризата в индустрията на електромобилите, предизвикана от COVID-19 пандемията, много от показателите във финансовия отчет на Tesla достигнаха исторически високи нива и далече надминаха очакванията на анализаторите от Уолстрийт.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари