Популярната пъзел игра Wordle беше закупена от New York Times, съобщават от медията. Играта, която е дело на Джош Уордъл и партньора му Палак Шах, дава веднъж дневно шест шанса на играчите да разпознаят петбуквена дума.
В интервю през Times по-рано през месеца, Уордъл призна, че проектът е вдъхновен частично от Spelling Bee, абонаментна игра на изданието. Отчасти това, което привлича към играта, че тя не се издържаше от реклами или абонаменти.
https://twitter.com/powerlanguish/status/1488263944309731329
Липсва и мобилно приложение. От Times не разкриха условията по сделката, но обявиха в прес съобщение, че ще заплатят седемцифрена сума. В Twitter Уордъл отбелязва, че успехът на играта е станал малко натоварващ.
Той споделя още, че след преминаването ѝ към Times, Wordle ще е безплатна за игра от всички. Wordle бързо се превърна в сензация, но това не е първият успех в онлайн игрите. Той е и зад Place и The Button, които също получиха позитивни отзиви.
Wordle има милиони дневни потребители. Тя се превърна и в шаблон за множество нови пъзел игри.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари