New York Times купи Wordle

Offnews Последна промяна на 01 февруари 2022 в 12:47 1390 0

Екранна снимка 2022-02-01 124710

Популярната пъзел игра Wordle беше закупена от New York Times, съобщават от медията. Играта, която е дело на Джош Уордъл и партньора му Палак Шах, дава веднъж дневно шест шанса на играчите да разпознаят петбуквена дума.

В интервю през Times по-рано през месеца, Уордъл призна, че проектът е вдъхновен частично от Spelling Bee, абонаментна игра на изданието. Отчасти това, което привлича към играта, че тя не се издържаше от реклами или абонаменти.

https://twitter.com/powerlanguish/status/1488263944309731329

Липсва и мобилно приложение. От Times не разкриха условията по сделката, но обявиха в прес съобщение, че ще заплатят седемцифрена сума. В Twitter Уордъл отбелязва, че успехът на играта е станал малко натоварващ.

Той споделя още, че след преминаването ѝ към Times, Wordle ще е безплатна за игра от всички. Wordle бързо се превърна в сензация, но това не е първият успех в онлайн игрите. Той е и зад Place и The Button, които също получиха позитивни отзиви.

Wordle има милиони дневни потребители. Тя се превърна и в шаблон за множество нови пъзел игри.

Виж още за:
Всички новини
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

Няма коментари към тази новина !