Netflix пусна своята платформа за игри още през ноември 2021 г. Оттогава досега обаче компанията сякаш не полага големи усилия в тази сфера. Това ще се промени тази година, като Netflix планира да пусне над 40 нови игри за услугата си, съобщава TechCrunch.
Откакто пусна гейминг платформата си, Netflix е добавила към нея 55 игри. Това не е особено голямо темпо, когато се имат предвид конкурентните гейминг магазини и каталози като Steam, Epic Games, Xbox, PlayStation и др. Netflix от самото начало казва, че ще предпочита качеството пред количеството и ще подбира внимателно колко и кои игри да добавя към каталога си.
Въпреки това компанията беше критикувана неведнъж, че изборът е малък и не се развив адостатъчно бързо. Изглежда Netflix ще се вслуша в критиките и значително ще ускори темпото. Освен, че има 40 заглавия, които ще пусне тази година, други 70 вече се разработват активно от партньорите на услугата. Собствените гейминг студиа на Netflix пък работят по други 16 игри.
Към каталога ще бъдат добавени и игри, които вече са налични другаде. Сред тях са заглавията от поредицата Monument Valley на Ustwo. Те ще имат същите функции, възможности и покупки като останалите версии за другите онлайн магазини.
Други заглавия ще са само за платформата на Netflix. Сред тях е Mighty Quest: Rogue Palace, която е дело на Ubisoft. Тя ще получи обновен диалог и подобрения в историята и геймплея спрямо предишната версия на поредицата.
Netflix казва пред репортери, че основен фокус на гейминг платформата ѝ остават игрите за мобилни устройства. Въпреки това компанията вече работи и по своя клауд гейиминг платформа, която ще позволи игра и на компютри.
Netflix адресира и критиките, че действа твърде бавно. Компанията казва, че все още е в съвсем ранната фаза на своя път в тази ниша и още я опознава и учи какво е интересно на клиентите ѝ. Една от основните ѝ цели е хората да „могат да играят навсякъде, където имат достъп до Netflix”. Клауд геймингът ще е важна стъпка в реализирането на тази цел и ще позволи да се играе на всеки екран.
Компанията казва, че иска да развие каталога си с най-разнообразни игри. Тя има за цел всеки абонат да може да намери игра, която му допада. Това включва както запалени геймъри, така и хора, които почти не играят видеоигри.
„Изграждаме портфолиото си с помощта на много талантливи външни разработчици, защото искаме да постигнем голямо разнообразие. Това се случва докато нашите вътрешни студиа също работят усилено по техните игри. Както знаем, разработката на игри отнема време. Затова имате този подход в две посоки в разработката и подгора на игри, за да развием потрфолиото за нашите членове“, казва Лиан Луумб, вицепрезидент на външната разработка на игри в Netflix.
За сега компанията не съобщава каква част от нейните 230 млн. активни абонати реално играят на игрите, които предлага. Вместо това Netflix изтъква, че е доволна от постигнатото досега и очаква прогресът да продължи с увеличаването на броя на наличните игри.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари