Nike представи първите по рода си NFT маратонки - Our Force 1

Мария Иванова Последна промяна на 19 април 2023 в 10:58 532 0

Nike Our Force 1

Снимка Nike

Nike представи първите по рода си NFT маратонки - Our Force 1

Спортният гигант Nike обяви първата в историята NFT колекция маратонки. Тя се казва Our Force 1 (OF1) и е част от дигиталната платформа на компанията .Swoosh, където след 10 май ще започнат и продажбите. От компанията уточняват, че избрани членове на платформата ще получат ранен достъп до колекцията на 8 май 2023 г.

Nike Our Force 1 ще се предлага в две дигитални кутии – Classic Remix и New Wave на цена от 19,82 долара всяка и ще съдържат дигитална OF1 версия на колекцията Air Force 1. Цената е символична и отразява годината, в която маратонките Air Force 1 излизат за първи път на пазара - 1982 г.

Водещият производител на спортни стоки посочва още, че в колекцията OF1 има над 100 000 "виртуални творения на Nike", базирани предимно на Air Force 1. Всяка кутия отговаря на различни дизайни, включително и такъв, създаден съвместно с четирима фенове на марката през януари тази година.

Членовете, които се сдобият с Classic Remix кутия, ще получат или архивен AF1, пуснат на пазара между 1982 г. и 2006 г., или персонализиран Air Force 1 с носталгичен привкус. Притежателите на “New Wave Box” могат да отключат класически архив от 2007 г. или по-късно.

Това всъщност не са истински обувки, които потребителите биха получили и се разходили с тях. При заплащането на дигиталната кутия, те дори няма да знаят какъв точно дизайн си купуват. Това ще стане ясно на неизвестна все още дата след 10 май, когато Nike ще разкрие всички OF1 кутии едновременно.

От компанията уточняват, че всеки незаменим токен (NFT) ще се предлага с 3D файл, който притежателите на кутиите могат да използват, за да „изразят себе си по нови начини“. Освен това в бъдеще ще бъде предоставен специален достъп до физически продукти и преживявания за членовете на .Swoosh. “Проучваме нови начини да разказваме истории и да създаваме взаимоотношения, като същевременно премахваме бариерите и ограниченията на физическите продукти“ - посочва генералният мениджър на Nike Virtual Studios Рон Фарис.

Припомняме, че спортният бранд пусна бета версия на своята платформа .Swoosh през ноември миналата година, заявявайки, че тя ще се използва като ресурс за Web3 образование, както и за търговия с дигитални колекционерски предмети. Компанията добави, че артикулите, закупени от платформата, могат да се носят във видео игри и да се използват за други завладяващи изживявания. Освен това членовете на .Swoosh могат също да създават свои собствени колекции и да печелят от авторските им права при продажба.

От стартирането на платформата до момента са създадени над 330 000 акаунта. Около 106 453 от потребителите, избрани на случаен принцип, ще получат ранен достъп до закупуване на кутия OF1.

Всички новини
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

Няма коментари към тази новина !