Защо малкият бизнес се нуждае от онлайн магазин

Offnews Последна промяна на 29 април 2022 в 06:17 924 0

online-shopping

Най-големите гиганти в технологичната индустрия промениха начина, по който функционира традиционната търговия. Платформите дадоха възможност на стотици хиляди търговци да продават своите артикули онлайн. И това работи! Хиляди фирми, които имаха физически магазини се отказаха от традиционния си бизнес, за да продават продуктите си изцяло онлайн. Днес изработка на сайт и изработка на онлайн магазин са процеси, които трябва да бъдат заложени в началото на един бизнес.

И логично възниква въпросът - Защо всеки бизнес се нуждае от уебсайт или онлайн магазин за електронна търговия?

Има много аргументи, които са показателни, защо един бизнес – бил той микро, среден, малък или голям, се нуждае от уебсайт или магазин за електронна търговия, но има няколко основни. Ето кои са те:

  1. Може да има клиенти денонощно

Ако вашият бизнес има физически магазин, знаете, че той е отворен в определен часови диапазон и не всеки ден от седмицата. Наличието на онлайн магазин означава, че вашият бизнес ще бъде отворен 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата. Tака вашите клиенти ще знаят, че могат да разгледат и купят продуктите по всяко време, без да се съобразяват с часове, натовареност, трафик или ако се намират на другия край на света. Наличието на уебсайт и изработването на онлайн магазин ще ви помогне по много начини. Вашият дигитален бизнес е отворен ден и нощ, няма нужда да избягвате важни фестивали или празници, тъй като уебсайтът може да бъде автоматизиран, за да прави всякакви неща. Наличието на магазин за електронна търговия ви помага да управлявате бизнеса си денонощно. Само с няколко щраквания вие сте достъпни за милиони клиенти по целия свят. Това е най-голямата причина затова даден бизнес да се нуждае от уебсайт.

  1. Може да имате множество канали за продажба

Изграждането или добавянето на уебсайт за електронна търговия към съществуващото присъствие в уеб пространството, е потенциален източник на по - широк кръг от аудитории. Факт е, че един уебсайт ще помогне на  да се създаде информираност за даден бизнес. Споделянето и информираността стават по-лесни. Най-ценното обаче, е това, че става по-лесно да привлечете международни клиенти. Възможностите са безкрайни, стига собственикът на онлайн магазина да има стратегия, да я следва и работи целенасочено за постигане на целите си.

  1. Все повече клиенти вече предпочитат да правят покупки онлайн

В този дигитален свят има различни причини един бизнес да има добър уебсайт, защото за много хората животът вече е онлайн – работа, комуникация, дори пазаруване. В един натоварен работен ден и запълнен график, те не си губят времето по традиционния начин на покупки и започват да пазаруват онлайн – в обедната почивка, докато пътуват или почиват. Затова, ако искате да спечелите повече клиенти, трябва да се погрижите вашата потенциална аудитория да разбере за вас и редовно да получава новите оферти, промоции и нови продукти, според времето и местоположението си.

  1. За да създадете своята цифрова идентичност на марката

Наличието на уебсайт за електронна търговия ще ви помогне да се разграничите от другите. Един добре поддържан уебсайт за електронна търговия може да ви помогне да изградите марка. Нещо, което повечето клиенти търсят и ценят.

Всички новини
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

Няма коментари към тази новина !