Netflix пуска абонамент със задължителни реклами за 6.99 долара

Стефан Николов Последна промяна на 05 ноември 2022 в 12:03 981 0

Netflix Basic with Ads

Снимка Netflix

Новият план с реклами на Netflix

Netflix запази обещанието си и стартира на 3 ноември 2022 г. абонамента с включени реклами Basic with Ads в редица държави, като Австралия, Бразилия, Канада, Франция, Германия, Италия, Япония, Корея, Мексико, Великобритания и САЩ, а в Испания – от 10 ноември. За потребителите от САЩ цената на абонамента Netflix Basic with Ads е 6.99 долара месечно.

Netflix отдавна избягва да помества реклами в своите стрийм услуги, но поради сериозно намалелите проходи и значителния спад в броя на абонатите, компанията в края на краищата реши още тази година да представи специален нов по-евтин абонамент.

На абониралите се за Basic with Ads ще бъдат показвани "средно" от четири до пет рекламни клипа на всеки един час – преди началото и по време на избрания сериал или филм. Продължителността на тези рекламни паузи е от 15 до 30 секунди, като те не могат да бъдат пропускани, превъртани и избегнати по какъвто и да било начин, но могат да бъдат поставяни на пауза, заяви оперативният директор Грег Питърс. Интересно е, че Microsoft е станал глобален партньор на Netflix в сферата на рекламните технологии, маркетинга и продажбите.

Както е при базовия абонамент без реклами, филмите и сериалите се стриймват с резолюция 720р, само че заради особеностите на лицензирането, някои заглавия се оказаха недостъпни, а компанията заяви, че работи по въпроса и проблемът съвсем скоро ще бъде решен. Недостъпните заради този проблем филми и сериали се виждат в каталога, но са отбелязани с иконка във вид на катинар. И още, при този абонамент няма възможност за изтегляне на филмите за гледане офлайн.

Basic with Ads засега не работи при някои устройства, включително за Apple TV и Chromecast (старшите модели на Google TV). Интересно е, че включването на реклами в стрийма, както и липсата на поддръжката на Apple TV съвпадна с излизането на 4К приставката на Apple от трето поколение, продажбите на която стартират днес. Но независимо дали това е новата или старата приставка, с Apple TV могат да се гледат само филмите от по-скъпите абонаменти.

В уеб сайта на компанията се вижда, че новият абонамент е достъпен за устройствата Amazon Fire TV, Android, Chromecast с Google TV, iOS, многобройните конзоли и смарт телевизори. В сайта на Netflix е отбелязано и че Basic with Ads не се поддържа за остарелите устройства Google Chromecast. Изключение са по-новите модели Chromecast с Google TV (4K) и Chromecast с Google TV (HD).

Netflix уточнява, че за използването на абонамента Basic with Ads са необходими смартфони и таблети, работещи под управлението на ОС Android 7.0 или по-нова.

Абонаментът е недостъпен и за PlayStation 3, въпреки че преди 10 години конзолата на Sony бе най-популярното устройство за гледане на поточното предаване на Netflix.

Netflix далеч не е единствената компания, която започва да показва много повече реклами. Така например Disney Plus предложи абонамент с реклами и цена 7.99 долара, което е с 1 долар по-скъпо от този на Netflix.

Всички новини
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

Няма коментари към тази новина !