NASA навлиза в света на стрийминга с платформата NASA+

Мария Иванова Последна промяна на 01 август 2023 в 10:18 341 0

Nasa Plus

Снимка NASA

NASA навлиза в света на стрийминга с платформата NASA+

Американската космическа агенция NASA обяви, че по-късно тази година ще стартира нова стрийминг платформа, наречена NASA+. Тя ще показва директни излъчвания на бъдещи космически мисии, документални филми, както и нови оригинални поредици, които агенцията ще създава специално за новата си услуга.

"С новата стрийминг платформа на NASA предоставяме космоса до поискване и на една ръка разстояние" - посочва в изявление Марк Еткинд, ръководител на отдела по комуникации на космическата агенция. "Трансформацията на нашето дигитално присъствие ще ни помогне да разкажем по-добре историите за това как NASA изследва непознатото в космоса, как вдъхновява чрез открития и въвежда иновации в полза на човечеството" - допълва още той.

От космическата агенция заявиха, че новата услуга ще бъде напълно безплатна и няма да съдържа реклами. Потребителите ще могат да я използват чрез приложението ѝ за мобилни устройства и таблети с iOS и Android, както и чрез мултимедийни устройства като Roku, Apple TV и Fire TV. NASA+ ще бъде достъпна и в интернет през новия уебсайт на NASA, който в момента е наличен в бета версия.

В него ще се публикува разнообразна информация, включително детайли за мисиите и научните изследвания на агенцията, климатични данни и др. Това ще бъде и мястото, където ще се получава актуална информация за предстоящата мисия Артемида II, която е планирана да се осъществи около Луната през следващата година.

Съобщение на NASA, изпратено до медиите, разкрива, че обновените уебсайтове nasa.gov и science.nasa.gov ще предоставят съдържание, фокусирано върху конкретни теми, с обединена търсачка и усъвършенствана навигация. Главният директор по съдържанието, Джеф Сийтън, допълва, че новата бета версия на уебсайта на агенцията е проектирана с цел да направи информацията "по-достъпна, лесно намираща се и сигурна" за посетителите.

В момента NASA използва своята телевизия - NASA TV - за излъчване на видеосъдържание и преки предавания. Тя предава непрекъснато - 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, като може да бъде гледана както на сайта на космическата агенция, така и в YouTube.

Със създаването на собствена стрийминг услуга NASA предоставя на зрителите специално пространство за достъп до нейното съдържание. NASA+ може да се превърне в “Netflix за космическо съдържание” стига потребителският ѝ интерфейс да отговаря на съвременните стандарти.

Все още обаче няма информация как ще изглежда платформата. Но имайки предвид, че агенцията се фокусира върху модернизиране на съдържанието си, вероятно ще видим интерфейс, който е подобен на останалите стрийминг услуги.

Най-четени Най-нови