Viber пуска Бизнес профили

Компаниите вече могат да създадат своя брандирана страница в приложението с цел по-добра видимост и по-ефективно взаимодействие с клиентите си

Offnews Последна промяна на 26 януари 2023 в 21:01 812 0

Rakuten Viber

Снимка Rakuten Viber

Rakuten Viber

Rakuten Viber водещата платформа за сигурни и безопасни разговори в страната, пуска нов продукт като част от стратегията си за супер-приложение: Бизнес профили за компании в България и по света. Нововъведението обединява на едно място ключова информация, необходима на клиентите, за да взаимодействат с даден бранд: от описание на услугите, които компанията предлага, до групиране на всички съществуващи чатове между клиента и бранда на едно място:

● Бизнес профилът съдържа името и логото на бранда, син верификационен знак, описание, контакти и канали за комуникация, достъпни чрез Viber;
● Брандовете могат да добавят до три физически адреса, линк към уебсайт, телефонен номер и описание до 1000 знака;
● Потребителите могат да търсят Бизнес профили чрез въвеждането на ключови думи в полето за търсене във Viber.

Бизнес профилите са публични по подразбиране, което прави откриването им много бързо и лесно и дава възможност на потребителите проактивно да започнат комуникация с бранда. Те могат да изберат най-подходящия канал за комуникация с компанията от Бизнес профила ѝ, който представлява своеобразен мини-уебсайт във Viber. От другата страна, брандовете могат да организират по-ефективно разговорите с клиентите си на едно място с подобрено преживяване и за двете страни.

Новият продукт излиза след пускането на Бизнес чатове, папка за всички верифицирани Бизнес съобщения от компании, която Viber представи в България през септември месец миналата година. Сравнително новата функционалност се радва на изключителен успех - повече от 85,000 уникални потребители ползват услугите ѝ всеки ден в България с положителна тенденция за повишаване на интереса. Папка Бизнес чатове цели да направи комуникацията между компании и клиенти по-удобна и приятна, да подобри ангажираността с бранда и да увеличи директните конверсии.

С комбинацията от Бизнес профили и Бизнес чатове Viber цели подобряване на сигурността и доверието на потребителите в търговските услуги, предлагани в приложението. Бизнес съобщения от верифицирани брандове се помещават в Бизнес чатове по подразбиране - папка, която е недостъпна за персонални и неверифицирани профили. Бизнес профилите имат син знак, който гарантира, че потребителите взаимодействат с официални и сигурни бизнеси.

“Последните ни нововъведения осигуряват здрава основа за представянето на допълнителни функционалности като част от мисията на Viber за супер-приложение.” споделя Кристина Констандаче, Изпълнителен директор продажби в Rakuten Viber. “Нашата стратегия цели да подобри функционалностите на приложението за крайните потребители и да разшири начините, с които брандовете могат да взаимодействат с клиентите си, доставяйки висока добавена стойност и за двете страни.”

Viber ще продължи да разширява функционалностите на Бизнес профилите в бъдеще и планира да добави повече канали за комуникация с брандове (например чатботове), както и да интегрира допълнителни услуги, предлагани от бизнесите. По-късно през годината се планира и специално предложение, насочено към малкия и среден бизнес.

Виж още за:
Всички новини
Най-четени Най-нови
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

Няма коментари към тази новина !